دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1393 - 12:46
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با آنا:

اعتقاد آیت‌الله هاشمی به جوانگرایی موجب نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه سخنان روز گذشته آیت‌الله هاشمی در شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه را نشانه به روز بودن رییس هیات امنای دانشگاه آزاد و اعتقاد وی به جوانگرایی دانست.
کد خبر : 4347

دکتر نوذر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیشنهاد آیت الله هاشمی درباره ایجاد رشته آینده پژوهی در دانشگاه ها را نشان از به هنگام و به روز بودن شخصیت وی دانست و افزود: رشته آینده پزوهی که ایشان در بیاناتشان به آن تاکید کردند، از جدیدترین حوزه‌های علمی است که اکنون در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.


وی افزود: اشاره حضرت آیت الله باعث خرسندی است، چرا که بحث آینده پژوهی هم از نظر مفهومی و هم از نظر اجرایی یک موضوع جدید است.


قنبری تاکید کرد:‌ نکته بعدی که ایشان بر آن تاکید کردند، بحث پرورش و تربیت مدیران برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی است. ایشان دقیقا به یکی از چالش هایی اشاره کردند که ما در دانشگاه با آن مواجه هستیم چرا که باید ما مدیرانی را تربیت کنیم و همیشه ذخایر انسانی مناسب در واحدها و مراکز داشته باشیم تا اگر بنا به هر دلیلی مدیری جا به جا شد، شرایط تصمیم سریع و مناسب فراهم باشد.


دبیر هیات امنای استان کرمانشاه یکی از مزایای شخصیت آیت الله هاشمی را جوانگرایی دانست و اظهار داشت: ایشان نه تنها جوانگرایی را در رفتار افراد می پسندند بلکه درامور اجرایی نیز به جوانگرایی اعتقاد دارند و از همین جوانگرایی است که نوآوری در دانشگاه آزاد ایجاد می شود.


قنبری سپس به اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این اجلاس تفاوتی ساختاری با گذشته داشت و دستاوردهای ویژه ای داشت. به عنوان مثال من در کمیسیون سنجش و پذیرش شرکت کردم و با برنامه هایی مواجه شدم که نمودی عملی در شناخت روسای واحدها در نحوه تاسیس رشته ها و جذب دانشجو دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته