دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 14:46
در جمع دانشجویان جدیدالورود واحد قائم‌شهر

نیازآذری: شعار دکتر میرزاده عملی‌کردن 100 درصدی اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، معیار امروزه دانشگاه‌ها را درآمدزایی آنها عنوان کرد و گفت: شعار دکتر میرزاده عملی‌کردن 100 درصدی اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه‌هاست و مصمم است در سال تحصیلی جدید این موضوع در واحدهای دانشگاهی عملی شود.
کد خبر : 43456

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری با تبریک به دانشجویان جدیدالورود واحد قائم‌شهردر جمع آنان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حدود 200 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف جزء نخستین دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال کشور است که توانسته تا به امروز پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.


وی با تشکر از دکتر باقرزاده و دیگر مسئولان واحد قائم‌شهر برای فراهم کردن امکانات آموزشی مطلوب به دانشجویان اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر یکی از واحدهایی است که در سطح استان بیشترین رشته کارشناسی ارشد را دارا است.


دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، خطاب به دانشجویان جدیدالورود عنوان کرد: با وجود 92 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته دکتری در واحد قائم‌شهر شما می‌توانید در این واحد دانشگاهی تا مقطع دکتری ادامه تحصیل دهید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به موضوع اقتصاد دانش‌بنیان گفت: اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مسیرها و اقداماتی است که می‌تواند معضل بیکاری را تا حدی کاهش دهد و با عملکرد مناسب در بحث دانش‌بنیان می‌توانیم در کاهش شهریه دانشگاه موفق باشیم.


وی تأکید کرد: استارت علم و عمل باید در دانشگاه‌ها زده شود و با وجود فعالیت‌های دانش‌بنیان علم نباید در ذهن و فکر گذاشته شود بلکه باید آن را به عمل تبدیل کنیم.


آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود با عنوان گام اول با حضور هیات رئیسه، حجت‌الاسلام دکتر حسین ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران، سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، دانشجویان جدیدالورود و استادان در تالار شهدا دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.


این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی –هنری، توجیه و تبیین آیین‌نامه‌های آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی و حضور دانشجویان ترم اولی رشته‌های مختلف واحد قائم‌شهر همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته