دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

در مراسمی از کارمندان نمونه و بازنشستگان، فرزندان ممتاز استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور ریاست، معاونان، مدیران، روسای دانشکده‌ها، استادان و کارکنان به همراه خانواده‌های‌شان در سالن همایش‌های این دانشگاه تجلیل شد.
کد خبر : 43433

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این مراسم از همسران کارکنان دانشگاه به دلیل مدیریت خانواده قدردانی کرد و از ایجاد انجمن صنفی کارکنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد واحدی قوی است که ایده‌های بزرگ دارد و با تلاش و کوشش و کار با انگیزه مجموعه دانشگاه به آنها دست می‌یابد.


دکتر عباس شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه شعار ما دانشجومحوری است به کارکنان توصیه کرد مسایل و مشکلات دانشجویان را با ملاطفت و مهربانی حل کنند.


وی گفت: تمام کارکنان دانشگاه نمونه هستند ولی به دلیل محدودیت از گلچین این نمونه‌ها در این مراسم تجلیل به عمل می‌آید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات صادقانه تمامی کارکنان بویژه کارکنان بازنشسته دانشگاه قدردانی کرد و گفت: از ایجاد کانون بازنشستگان دانشگاه استقبال می‌کنیم و از بازنشستگان دانشگاه می‌خواهیم با راه‌اندازی این کانون از خدمات دانشگاه استفاده کنند.



معاون اداری مالی واحد مشهد هم پیشرفت و رشد دانشگاه را حاصل تلاش کارکنان خدوم دانشگاه دانست و گفت: کارکنان برگ افتخار دانشگاه هستند که با تلاش مضاعف خود باعث تداوم فعالیت دانشگاه شده‌اند.


دکتر مسعود طاهری با قدردانی از کارکنان بازنشسته دانشگاه که عمر گرانمایه خود را صرف دانشگاه کردند خواست دانش و تجربه خود را دراختیار سایر کارکنان قرار دهند و با دانشگاه ارتباط داشته باشند.


در این مراسم از کارکنان بازنشسته علیرضا دزنانیان، محمدرضا رفیق، سعیداحمد پیش‌بین، تقی تقی‌زاده، محمد آقایی قیاسی، محمد جبلی، محمد احمدی کوشکی، محمدرضا سلمان رود مهجنی، فرزند مرحومه بی بی طاهره مظاهری، زهرا برات زاده و زهرا صدرزاده با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.


در ادامه محمدعلی صادق زاده از دانشکده علوم پایه، مهدی ایرانمنش امور مالی، زرین‌پور پرسنل انتظامات، مریم صالحان از بیمارستان 22 بهمن و محمد اسدزاده از بیمارستان آریا به عنوان کارکنان نمونه معرفی و از آنها تجلیل شد.


قدردانی از حدود 400 نفر از فرزندان ممتاز مقاطع مختلف تحصیلی استادان و کارکنان دانشگاه و دو نفر از کارکنان دانشگاه که فرزند شهید هستند، اجرای موسیقی سنتی و سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده کارشناس مذهبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته