دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس:

بازنشستگان، کیمیای نایاب و کارکنان، سرمایه‌های باارزش یک سازمان هستند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با قدردانی از همه تلاشگران عرصه علم و دانش، تصریح کرد: بازنشستگان کیمیای نایاب و کارکنان سرمایه‌های ذی‌قیمت یک سازمان هستنند که بیرق توسعه و بالندگی به دست آنان در جامعه برافراشته مانده است.
کد خبر : 43421

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی باقری در مراسم تجلیل ازبازنشستگان و کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس که با حضور مسؤولان و کارکنان برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خواند و تاکید کرد: این دانشگاه با تلاش همه کارکنان خدوم ومدیران دلسوز، امروز به یک افتخار در مجامع علمی و آکادمیک مبدل شده است.


وی نیروی انسانی مجرب را از سرمایه‌های بزرگ یک سازمان دانست و گفت: اعتلای یک سازمان بدون تلاش وکوشش کارکنان آن مجموعه غیر ممکن است .


باقری، همدلی، تشریک مساعی و همکاری یک مجموعه را بزرگترین نعمت الهی برشمرد که می‌تواند دروازه های توسعه را به روی جامعه بگشاید ودر توسعه یافتگی یک کشور نقش مهم و بسزایی ایفا کند.


این مراسم که به همت معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد برگزار شد از حسین حیران، شهرزاد بیابانی و محمد غلامزاده سه تن از بازنشستگان و مجتبی رازنهان، طاهره عباس زاده، برکت نجار، ابراهیم رحیمی، فیروز درویشی، رودابه رحیمی و اسحق حسین زاده از همکاران واحد تجلیل شد.


این مراسم با برنامه‌های شاد و متنوع دیگری نیز همراه بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته