دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 15:12
کوتاه از واحدهای انزلی، رودان، بیضا و سما کرج

از تغییر دو معاون واحد بندرانزلی تا تجلیل کارمند نمونه واحد رودان

مراسم تکریم و معارفه معاونان پژوهشی آموزشی و دانشجویی فرهنگی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 43368

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسمی که با حضور اعضای هیات رئیسه این واحد آموزشی در دفتر ریاست برگزار شد از زحمات دکتر حامد قانع، معاون پیشین پژوهشی قدردانی و دکتر نورعلی حقیقت به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی واحد بندرانزلی معرفی شد.


در همین مراسم یوسف طالبی نیز به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی معرفی شد.


این تغییر و تحولات بر اساس سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای چابک سازی و کاهش بروکراسی اداری معاونت ها بوده و به همین منظور معاونت پژوهشی با آموزشی و معاونت دانشجویی با فرهنگی تجمیع شدند.


چاپ کتاب در سمای کرج


کتاب زبان و ادبیات فارسی (عمومی) ویژه دانشجویان تألیف زهرا فرود استاد آموزشکده سما واحد کرج از سوی انتشارات سازمان سما (پیام سما) چاپ شد و آماده ارائه به همه آموزشکده‌­های سما سراسر کشور برای استفاده دانشجویان است.


تجلیل از کارمند نمونه دانشگاه آزاد اسلامی رودان


کارمند نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در مراسمی با حضور رئیس و معاونان و کارکنان دانشگاه تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودان در این مراسم از تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات صادقانه تمامی کارکنان بخش‌های مختلف دانشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با کمک و همکاری کارکنان پرتلاش بتوانیم در رشد و توسعه اهداف متعالی دانشگاه در سطح استان و کشور، موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.


دکتر حسن داوری گفت: خدمت در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در هر مرتبه و جایگاهی، خدمت به خرد و آگاهی است و بی‌گمان اجر و پاداشی فراتر از تصور در پی خواهد داشت.


وی با سپاسگزاری از خدمت صادقانه و دلسوزانه رسول شریفی کارشناس امور دانشجویی دانشگاه، وی را به عنوان کارمند نمونه سال این واحد دانشگاهی معرفی و از درگاه ایزد منان سعادت و سلامتی را خواستار شد.


هفته فرهنگی آفتاب مهر با صبح شعر دانشجویی در واحد بیضا آغاز شد


هفته فرهنگی آفتاب مهر همزمان با روز بزرگداشت حافظ با مراسم صبح شعر دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا آغاز شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح شعر دانشجویی با استقبال گسترده دانشجویان ، اساتید و شاعران و شاعر دوستان و سخنرانی خانم ایران پور عضو هیأت علمی گروه ادبیات واحد بیضا برگزار شد


برگزاری صبح شعر دانشجویی از جمله برنامه های فرهنگی آفتاب مهر بود که با تجلیل و اهدای جوایز از دانشجویان ممتاز فرهنگی صورت پذیرفت


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته