دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 09:38
حکیمی‌پور در گفت‌وگو با آنا خبر داد

اعضای هیئت رئیسه موقت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان انتخاب شدند

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: محمدرضا عارف، عبدالواحد موسوی‌لاری و علی‌محمد غریبانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه موقت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.
کد خبر : 43356

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در شب گذشته اظهار کرد: اعضای حاضر در این جلسه با این منطق که آقای عارف از جایگاه و موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و آقای موسوی‌لاری رئیس کمیته راهبردی است و از طرفی آقای غریبانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است، این افراد را به عنوان اعضای هیئت رئیسه موقت انتخاب کردند.


وی اضافه کرد: این هئیت رئیسه موقت موظف است، ظرف چند روز آینده آیین‌نامه شورا را تدوین کند تا بر اساس آن ساختار شکل بگیرد و هیئت رئیسه دائم شروع به‌کار کند.


حکیمی‌پور در مورد حضور نماینده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جلسه شب گذشته گفت: قرار نبود که نماینده آیت‌الله هاشمی حضور داشته باشند چون ایشان دخالتی ندارند و حمایت کلی دارند و شخصیت‌ ایشان به‌گونه‌ای نیست که در قالب یک طیف تعریف شود.


دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به‌ حضور احزاب مختلف اصلاح‌طلب و همچنین حضور حزب اعتدال و توسعه در این جلسه تصریح کرد: این جلسه خیلی خوب و مثبتی بود. تلاش بر این است که ما در انتخابات پیش رو به انسجام و وحدت حداکثری برسیم.


حکیمی‌پور در مورد اولین وظیفه این شورا بعد از انتخاب هیئت رئیسه دائم نیز گفت: این شورا یک نهاد عالی است که وظیفه ساماندهی انتخابات کل مجموعه اصلاح‌طلبان را برعهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته