دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 10:38
باقرزاده عنوان کرد:

تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش/ دارایی دانشی غیر قابل جایگزینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش نزد خود، گفت: امروزه دارایی دانشی با امکان مدیریت بر سرنوشت، یکی از دارایی‌های ارزشمند و غیر قابل جایگزینی به شمار می‌رود.
کد خبر : 43355

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمدرضا باقرزاده در آئین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که وام‌دار تفکر امام خمینی (ره) است امروز در دهه چهارم عمر خود توانسته است با تدبیر دکتر میرزاده و تحول در شیوه ادراک دانشجویان و استادان به یک برند فراملی تبدیل شود.


باقرزاده ورود دانشجویان جدیدالورود را به محیط علمی و فضای فرهنگی کشور تبریک گفت و اظهار کرد: دانشگاه به وجود و حضور آنها افتخار می‌کند.


رئیس واحد قائم‌شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر بی‌تردید یک سازمان دانش پایه و همراه با فعالیت‌های دانشگاهی است.


باقرزاده نشانه علمی شدن نیروی انتظامی را توفیق در مقابله با ناهنجاری‌ها و جرایم و توفیق در حوزه پیشگیری و کنترل بیان کرد.


باقرزاده توجه به اهمیت کسب دانش در مفهوم کسب توانائی و قدرت را امری ضروری دانست و گفت: ضرورت همراهی علم و عمل در تعلیم تربیت باید با بهره گیری از فرصت ها و همراه با تعالی و کمال باشد

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تبریک به دکتر نیازآذری درباره پذیرش مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: با حضور نیازآذری در سال تحصیلی جدید شاهد یک رویکرد جدید از خدمات برای دانشجویان در سطح استان و یک گسترش چشمگیر و هماهنگی مطلوب در بحث رشته‌های تحصیلی بودیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خطاب به دانشجویان، حضور در دانشگاه را آغاز فصل جدید از زندگی و شروع تلاشی تازه در عرصه‌ای علمی دانست و با تبریک به آنها گفت تا در صحنه مبارزه علمی جهت مرز شکنی دانشی تلاش کنند.


باقرزاده توجه به اهمیت کسب دانش در مفهوم کسب توانائی و قدرت را امری ضروری دانست و گفت: ضرورت همراهی علم و عمل در تعلیم تربیت باید با بهره گیری از فرصت ها و همراه با تعالی و کمال باشد.


وی بر مدیریت دانش و تلاش برای کشف این دارایی پنهان در ذهن افراد و تبدیل آن به دارایی سازمانی تأکید کرد.


باقرزاده دانشگاه آزاد اسلامی را یک الگوی کارآمد و موفق بومی در عرصه آموزش عالی خواند و گفت: این دانشگاه با ایجاد بسط عدالت و تحقق رقابت‌پذیری واقعی در سراسر کشور اکنون به طرف دانشگاه یادگیرنده و کارآفرین در حال حرکت است.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است در دوره مدیریت میرزاده با توسعه فعالیت‌های اقتصادی کارآفرینانه برای کاهش سهم شهریه دانشجویی در اداره دانشگاه و کم کردن بار هزینه‌ای دانشجویان کوشش کند. واحد قائم‌شهر با دارا بودن امکانات آموزشی، پژوهشی و ورزشی مطلوب براساس نظام رتبه‌بندی سایماگو در سال 2014 توانسته است موفق به کسب رتبه اول پژوهشی در شمال کشور شود.


باقرزاده گفت: دانشگاه خودش را خادم دانشجویان می‌داند و کوشش می‌کند با فراهم کردن امکانات آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی آنها را برای رسیدن به اهداف علمی‌شان یاری کند.


آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود با عنوان گام اول با حضور هیات رئیسه، حجت‌الاسلام دکتر حسین ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران، سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، دکتر نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، دانشجویان جدیدالورود و استادان در تالار شهدا دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.


این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی –هنری، توجیه و تبیین آیین‌نامه‌های آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی و حضور دانشجویان ترم اولی رشته‌های مختلف واحد قائم‌شهر همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته