دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به بهره‌برداری رسید

ساختمان آموزشی واحد اندیمشک با حضور رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، استادان، دانشجویان و کارکنان واحد اندیمشک افتتاح شد.
کد خبر : 43336

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم گفت: وابستگی واحد اندیمشک به خارج از دانشگاه برای استفاده از فضاهای آموزشی یک مشکل بزرگ بود که با ایجاد این ساختمان آموزشی این امر برطرف شد.


دکتر سروش زرین‌آبادی افزود: واحد اندیمشک علیرغم همجواری با واحدهای بزرگ، پیشرفت خوبی داشته و با مدیریت دکتر جمشیدی و همچنین با توجه به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی تحول بزرگی نیز اتفاق خواهد افتاد.


وی گفت: از مسئولان شهری تقاضا داریم قطعه زمینی که ملحق به واحد اندیمشک است را در اختیار این واحد قرار دهند تا احداث ساختمان پژوهشی و خوابگاه دانشجویی آغاز شود.


سرپرست واحد اندیمشک هم در این مراسم از زحمات و تلاش هیأت رییسه و تمامی همکاران در راستای توسعه این واحد دانشگاهی تشکر و قدردانی کرد و گفت: این ساختمان در پنج طبقه با مساحت 1500 مترمربع احداث و دارای 18 کلاس آموزشی و پنج دفتر اداری است.


دکتر امین‌رضا جمشیدی افزود: با راه‌اندازی ساختمان آموزشی 18 کلاسه، نیاز فضای آموزشی واحد برای این ترم تأمین شد؛ همچنین باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می‌شود و در سال جاری نیز با توجه به اخذ مجوز از سازمان مرکزی شاهد احداث فاز دوم ساختمان اداری و آموزشی خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته