دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 16:20
در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به ساری/ عضو مجمع اصلاح‌طلبان مازندران:

افتخار یکی از فرمانداران مازنداران این است که ابلاغش را دولت احمدی‌نژاد صادر کرده است

یک عضو مجمع اصلاح‌طلبان استان مازندران با انتقاد از وضع مدیریت سیاسی این استان گفت: فرماندار یکی از شهرهای استان می‌گوید افتخار من این است که ابلاغم را دولت احمدی‌نژاد صادر کرده است.
کد خبر : 43287

محمدابراهیم عموزاد خلیلی، فعال سیاسی استان مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان مازندران درباره مطالبات اصلاح‌طلبان این استان از رئیس‌جمهوری اظهار کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 92 خواستار تغییر بودند اما بعد از انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری این انتظار برآورده نشد.


وی با اشاره به اینکه معاون سیاسی استاندار قول تغییر فرمانداران را داده ولی این خواسته تا به حال محقق نشده است، افزود: امروز مجموعه اصلاح‌طلبان در شهر و استان نقشی ندارند.


عموزاد گفت: در ستاد استقبال از رئیس جمهوری نیز اصلاح‌طلبان را کنار گذاشته‌اند و برای دیدار با آقای روحانی از اصلاح‌طلبان دعوت نشده است.


این فعال سیاسی اظهار کرد: ما از استاندار که در جلسه‌ای قبل از انتخاب شدن به عنوان استاندار تأکید داشت اصلاح‌طلبان چون برای روی کار آمدن این دولت زحمت کشیدند باید در فعالیت‌ها دخیل شوند، بیش از این‌ها انتظار داشتیم.


وی تأکید کرد:‌ با این وضع اصلاح‌طلبان استان مازندران ناامید شده‌اند و انگیزه‌ای برای فعالیت ندارند.


به گزارش آنا، حسن روحانی، رئیس جمهوری، دوشنبه 20 مهرماه به استان مازندران سفر می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته