دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خزاعی: مدیر گروه‌های دانشگاه آ‌زاد بازوی مدیریت هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: مدیر گروه‌های دانشگاهی به عنوان بازوی مدیریت دانشگاه در همه عرصه‌ها چه در بحث اقتصاد و سرمایه‌گذاری و تولید ثروت از طریق شناسایی نیازهای جامعه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر : 43277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی در جمع مدیران گروه‌های آموزشی واحد جیرفت با بیان مسائل و مشکلات موجود و ظرفیت‌های بسیار خوب این دانشگاه برای بهره‌وری بیشتر اظهار کرد: به منظور ارتقاء بیش از پیش دانشگاه همه ما مسئولیت خطیری در پیش داریم بدین منظور لازم است حداکثر تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت به طوری که واقعاً ملموس باشد به کار گیریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با توجه به لزوم نظارت مستمر بر عملکرد مدرسین اعم از هیأت علمی و مدعو از سوی مدیران گروه‌های آموزشی و برگزاری جلسات مستمر برای تبادل نظر با اعضای هیأت علمی به منظور رفع نارسائی‌ها، ارائه کامل سرفصل دروس و انجام وظایف قانونی دیگر را خواستار شد.


وی با تأکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط از سوی مدیران گروه و سایر اعضاء هیأت علمی بر لزوم همکاری مدیران گروه در کاهش هزینه‌ها اظهار کرد: سال گذشته کاهش محسوسی در همه هزینه‌های دانشگاه نسبت به سال ما قبل وجود داشته و همین طور از لحاظ درآمد غیرشهریه این دانشگاه بین دانشگاه‌های کشور کم‌نظیر بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته