دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: تلاش مسئولان دانشگاه بر این است تا شرایطی را فراهم کنند که کمترین نگرانی و مشکل را در راه تعلیم و کسب علم داشته باشید چراکه دانشجویان سرمایه اصلی دانشگاه و کشور هستند.
کد خبر : 43258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جعفر سعیدی در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود واحد نیشابور که با حضور مسئولان، استادان و جمعی از دانشجویان جدید برگزار شد با تاکید بر رعایت مقررات آموزشی، انضباطی و دانشجویی از سوی دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشگاه پایان راه نیست بلکه آغازی برای کسب تجارب بیشتر است.


وی با توجه به اینکه واحد نیشابور نخستین و بزرگترین موسسه آموزش عالی شهرستان بوده و اکنون بیش از 12 هزار نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: واحد نیشابور از سوی وزارت علوم و فناوری به عنوان دانشگاه با کیفیت بالا در بین دانشگاه‌های آزاد و دولتی قلمداد شده و به عنوان قطب علمی شرق کشور در حال خدمت به جویندگان علم و دانش است.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز با توجه به اهمیت علم و دانش، به توجه امام خمینی (ره) به دانشگاه و اهمیت ویژه و توجه مسئولان به دانشجویان و جایگاه رفیع دانشگاه اشاره کرد و گفت: شما دانشجویان باید قدر این موقعیت ممتاز را بدانید.


آیت‌الله علی‌اصغر معصومی با توجه به ضرورت استقرار اقتصاد مقاومتی در کشور از دانشجویان خواست تا برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.


وی با توجه به نامگذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، از مسئولان دانشگاه خواست تا توجه ویژه‌ای نسبت به تامین مسائل رفاهی دانشجویان داشته باشند و از دانشجویان نیز خواست تا بااحترام به قداست دانشگاه نسبت به پاسداشت ارزش‌های فرهنگی و اسلامی در دانشگاه اهتمام کنند.


وی تصریح کرد: قداست دانشگاه به حدی است که افراد از دانشجو و استاد باید با وضو وارد آن شوند.


در این مراسم دکتر مینا مرادی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلای واحد نیشابور و رجایی‌پور، مهرآذین، کاوه و طالبیان معاونان فرهنگی، پژوهش و فناوری، اداری و مالی و آموزشی دانشگاه، نکاتی را در رابطه با حوزه‌های کاری خود برای دانشجویان اعلام و به توضیح وظایف و فعالیت بخش‌های مربوطه پرداختند.


در پایان نیز مسئولان بسیج دانشجویی و هیات مذهبی دانشجویان، با اعلام برنامه‌های تشکل‌های فوق، با آشنا کردن دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دو تشکل مذکور، گزارشی را درباره فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته