دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 13:02
مومنی در گفت‌وگو با آنا:

حدود 8 هزار نفر عضو کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هستند

مسئول کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از عضویت نزدیک به 8 هزار نفر از دانشجویان، کارکنان و استادان در این کانون خبر داد.
کد خبر : 43216

ساناز مومنی به آنا گفت: از این آمار فقط 230 نفر در روز جشن ورودی‌های جدید امسال ثبت نام کردند که نشان از استقبال دانشجویان از این کانون دارد.


وی افزود: اکنون 4 هزار نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود عضو کانون هستند که با احتساب اعضایی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و با کانون در ارتباط و یا عضو کانون هستند، تعداد اعضا نزدیک به 8 هزار نفر است.


مومنی اظهار کرد: بیش از 100 نفر از استادان و کارکنان دانشگاه از سال 92 تاکنون عضو کانون هلال احمر دانشگاه شده‌اند که در فعالیت‌های گوناگون این کانون شرکت می کنند.


مسئول کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد برنامه‌هایی که از سوی این کانون انجام می‌شود به آنا گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و عمومی امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی با امداد و نجات، دوره‌های تخصصی نجات، همایش‌های علمی و تخصصی با رویکرد امداد و نجات در سطح ملی و منطقه‌ای در رشته‌های پزشکی‌، مهندسی پزشکی، پرتو پزشکی و ...، آتش‌نشانی، کویرنوردی، جنگل‌نوردی، ستاره‌شناسی و جهت‌یابی و کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال انجام می‌گیرد.


وی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای ثبت نام به شکل حضوری با مراجعه به کانون هلال احمر واقع در دانشگاه و یا از طریق سامانه به عضویت کانون هلال احمر درآیند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته