دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 13:54

رئیس واحد فومن و شفت: کارکنان برای ایجاد تحول در دانشگاه ایده ارائه کنند

رئیس واحد فومن و شفت با بیان اینکه مسیر ارتقا و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در دوران دکتر میرزاده هموارتر و شتاب آن مضاعف‌ شده است، گفت: کارکنان برای ایجاد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در این فضای جدید، ایده ارائه و خلاقانه عمل کنند.
کد خبر : 43209

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید سجاد گشتی در نشست صمیمانه با کارکنان واحد فومن و شفت که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، با تاکید بر جایگاه رفیع کارکنان و نقش موثر و بی بدیل آنان در ارتقای فعالیت‌های سازمانی و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کارکنان نقطه عطف ارتقای یک سیستم هستند و در دانشگاه نیز با تکریم جامعه دانشگاهی، دانشجویان، ارائه ایده و نوآوری برای ایجاد تحول، دقت نظر در انجام درست امورات محوله و وجدان کاری، باید دلسوزانه برای خدمت به جامعه اسلامی گام بردارند.


وی با توجه به اینکه کار خوب و نیک دیده می‌شود، افزود: برای تشویق کارکنان کوشا و نیز ترغیب و ایجاد انگیزه در دیگر کارکنان، تجلیل از کارکنان ارجمند که از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است، در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قرار دارد.


در این نشست که به مدت سه ساعت به طول انجامید، هریک از کارکنان در فضایی همدلانه درباره مسائل مختلف دانشگاه و ... نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته