دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 13:02

معاون سپاه بدر عراق: حمایت ایران باعث جلوگیری از ورود داعش به کاظمیه شد

معاون سپاه بدر عراق گفت حمایت‌های ایران، تروریست‌های داعش را در دروازه‌های شهر کاظمیه متوقف کرد و آن‌ها نتوانستند از 15 کیلومتری این شهر جلوتر بیایند.
کد خبر : 43204

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از «العالم»، «محمد ناجی» معاون سپاه بدر عراق در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای «سومریه‌نیوز» گفت: در حالی‌که تروریست‌های گروه داعش تنها 15 کیلومتر با شهر کاظمیه واقع در شمال عراق فاصله داشتند، حمایت‌های ایران از عراق در جنگ با تروریست‌ها باعث شد تا آنها نتوانند وارد شهر شوند.


وی با بیان اینکه تشکیل ائتلاف چهارگانه به‌دنبال شکست ائتلاف آمریکا در مبارزه با داعش انجام شد، افزود: ما از حضور ایرانی‌ها در عراق استقبال می‌کنیم زیرا آن‌ها برخلاف کشورهای دیگر، حامی واقعی عراق هستند.


از سوی دیگر منابع خبری گزارش کردند که سازمان بدر عراق که اکنون در حال نبرد با تروریست‌های داعش است، برای کمک به جنبش «انصارالله» یمن اعلام آمادگی کرده است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی، «معین کاظمی» نماینده پارلمانی عراق از فراکسیون بدر گفت: شمار زیادی از عراقی‌ها آماده‌اند که در صورت موافقت رهبر «انصارالله» برای دفاع از یمن وارد عمل شوند.


وی افزود: عراقی‌ها باوجود اینکه مشغول جنگ با داعش هستند ولی تمایل دارند که از یمن نیز دفاع کنند. هر زمان که «عبدالملک حوثی» رهبر «انصارالله» اراده کند، مجاهدان عراقی آماده دفاع از یمن وارد عمل می‌شوند و دشمنان را بیرون می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته