دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 11:45

گودرزی: سیاسیون، ورزش را به خاطر من قربانی نکنند/ برای اتمام پروژه‌ها به پول نیاز داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: دوستان سیاسی ما برای تخریب بنده ورزش را قربانی نکنند و تصور نکنند اگر من امروز اینجا هستم جای دیگری را اشغال کرده ام.
کد خبر : 43190

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از دستاوردهای ورزشی گفت: «ورزش مقوله نامرئی است که برخی اصحاب رسانه و سیاسیون عادت کرده‌اند به جای کمک به ما راه تخریب را در پیش بگیرند. از ما می‌پرسند برنامه ارائه می‌دهید؟ جواب ما مثبت است، بعد می‌گویند چه کردید؟ دوستان سیاسی ما برای تخریب بنده ورزش را قربانی نکنند و تصور نکنند اگر من امروز اینجا هستم جای دیگری را اشغال کرده ام. نگاه ما اگر از منافع شخصی دور شود شاهد توفیقاتی خواهیم بود.»


وی ادامه داد: «چهار هزار و 460 پروژه ناتمام وجود دارد که برای اتمام پروژه‌ها به پول نیاز داریم»


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه قهرمانی تصریح کرد: «برای فعالیت در این حوزه باید برنامه داشت، توسعه ورزش قهرمانی منجر به توسعه ورزش همگانی می‌شود، چون الگوها باعث علاقمندی جوانان و مردم می‌شود. ورزش قهرمانی باید سر و سامان بگیرد. برای یافتن قهرمان، نظام استعدادیابی یکی از مسائل زیربنایی است که باید به صورت اصل مورد توجه قرار گیرد و این یک شروع است.»


گودرزی با بیان اینکه منابع مادی و معنوی محدود است، گفت: «باید نگاه اقتصادی داشته باشیم، ضمن اینکه به سلایق مختلف احترام می‌گذاریم، اما باید روی استعدادهای غالب سرمایه‌گذاری شود. شما می‌دانید در فوتبال چه حجم گسترده‌ای از علایق وجود دارد. شناسایی نخبه‌ها و حمایت از آنها باعث می‌شود از یک پشتوانه غنی برخوردار باشیم. ما از لحاظ کمی و کیفی بالاتر از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم، اما در زمان مسابقه، ضعیف عمل می‌کنیم و نوسان مختلفی در کسب مدال در المپیک‌های مختلف داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته