دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 11:12
معاون آموزشی وزارت بهداشت:

زمان اجرای بسته‌های تحول و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی فرا رسیده است

معاون آموزشی وزارت بهداشت در آستانه برگزاری اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: پس از طرح بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در جلسات مختلف و اخذ نظرات کلیه افراد ذیربط در این خصوص، در این اجلاس ماموریت‌های قابل واگذاری به دانشگاه‌ها در راستای بسته‌ها تدوین خواهد شد.
کد خبر : 43168

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر باقر لاریجانی با توجه به اخذ نظرات کلیه افراد ذیربط و نهایی شدن بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی، گفت: رصد نظرات کلیه صاحب نظران و افراد ذیربط حوزه آموزش علوم پزشکی کشور از نقاط قوت در تدوین این بسته‌ها است.


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه اکنون زمان اجرای بسته‌های تحول و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی فرا رسیده، اظهار کرد: اجلاس معاونان آموزشی زمان مناسبی است تا دانشگاه‌های مستقر در مناطق آمایشی کشور گردهم آمده و با همکاری مدیران حوزه معاونت آموزشی ماموریت‌های روشنی را در راستای اهداف بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی تدوین کنند.


وی از برگزاری کارگروه‌های مناطق 10 گانه آمایشی کشور در این اجلاس خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در وزارت بهداشت فراهم شده که در این اجلاس توسط مسئولان ذیربط به اطلاع دانشگاه‌ها خواهد رسید.


دکتر لاریجانی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده در اجلاس‌های قبلی اکثر روسا و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها با کلیات بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی موافق بوده‌اند، گفت: نظراتی نیز در خصوص بسته‌ها ارائه شده که در فاز اجرا مدنظر قرار خواهد گرفت.


وی اضافه کرد: پیش نویس ماموریت‌های قابل واگذاری به مناطق آمایشی کشور در کارگروهای این نشست با نظر معاونان آموزشی دانشگاه‌ها تدوین و پس از کسب نظر روسای دانشگاه‌های مستقر در هر منطقه نهایی خواهد شد.


بر اساس این گزارش، اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در روز سه شنبه 21 مهرماه 94 در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته