دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروزی رئال مقابل شالکه با گلزنی رونالدو

رئال مادرید با گلزنی مهاجم پرتغالی خود مقابل شالکه توانست به تا حدود زیادی خیال خود را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا آسوده کند.
کد خبر : 4313

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم رئال مادرید اسپانیا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم شالکه آلمان رفت که در پایان کهکشانی‌ها توانستند با نتیجه 2بر0 مقابل حریف خود به برتری دست یابند.


این نتیجه برای رئالی‌ها در حالی به دست آمد که شاگردان دی ماتئو در شالکه عملکرد بسیار بهتری داشتند و از ابتدا توانستند نبض بازی را در دست گیرند.


شالکه ازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بود و رئال نیز با وجود مالکیت توپ و میدان نمی‌توانست موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند.


در نهایت دقیقه 26 این تیم رئال بود که با غافلگیری حریف با ارسال کارواخال و ضربه کریستیانو رونالدو توانست به گل اول مسابقه دست پیدا کند.


نیمه اول با وجود اینکه می‌توانست گل‌های بیشتری برای رئال در پی داشته باشد با همین نتیجه 1بر0 پایان یافت.


نیمه دوم نیز حملات رئال ادامه یافت و بازیکنان این تیم عطش گلزنی خود را با خلق حملات جدی نشان دادند و در نهایت مارسلو در دقیقه 79 توانست گل دوم را نیز وارد دروازه شالکه کند تا شاگردان آنچلوتی تا حدود زیادی خیال خود برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را آسوده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته