دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه سوره؛

دوسالانه دانشجویی «دستان» برگزار می‌شود

دوسالانه دستان با موضوع سرامیک معاصر ایران در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.
کد خبر : 431275
فراخوان-دوسالانه-دانشجویی-دستان.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، صنایع دستی و به خصوص هنر سرامیک به عنوان جلوه ای از هنر و فرهنگ ایرانی است. در عصر حاضر دانشگاه ها و دانشکده های هنر حضوری پر رنگ در پرورش نسل جدید سرامیست‌ها دارند. اما جایی خالی برای عرضه دستاوردهای هنری دانشجویان این دانشگاه ها وجود دارد، سرامیک هنری چه در وجه صنایع دستی خود چه به عنوان یک مدیوم هنری نقشی تازه در هنرهای تجسمی کشور بر عهده گرفته است.


در همین ارتباط، دوسالانه «دستان» با موضوع سرامیک معاصر ایران برای ارائه  آخرین دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان هنر در بخش سرامیک هنری در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش ، این دوسالانه دانشجویی شامل بخش سرامیک هنری و سرامیک کاربردی است. مهلت ارسال آثار به صورت الکترونکی برای این  رویداد هنری  تا ۱۶ آذرماه و موعد نهایی تحویل آثار به صورت حضوری تا پایان آذرماه است.


هم چنین اعلام نتایج آثار برگزیده  برای نمایشگاه نیز چهارم دی ماه خواهد بود. نمایشگاهی که قرار است از ششم تا هجدهم دی ماه در دانشگاه سوره برگزار شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این دوسالانه هنری به نشانی https://dastan.soore.ac.ir مراجعه نمایند.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته