دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1398 - 11:06
از شامگاه چهارشنبه تا صبح جمعه صورت گرفت؛

موج بازگشت زائران اربعین به کشور 3 برابر شد/ یک‌طرفه شدن جاده مهران به ایلام از امروز

از شامگاه چهارشنبه تا ساعتی قبل حجم ورود زائران اربعین به داخل کشور از طریق مرزهای 4 گانه نسبت به روزهای گذشته سه برابر افزایش یافت.
کد خبر : 431235
57319356.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با نزدیک شدن به روز اربعین و پایان تعطیلات، از بار ترافیکی خروج زائران اربعین از کشور کاسته شد و حجم ورود زائران به داخل کشور افزایش یافت که این حجم از ورود زائران به کشور از شامگاه چهارشنبه تا صبح امروز جمعه نسبت به روزهای گذشته سه برابر شد.


بر اساس اظهارات مسئولان نیروی انتظامی و راهور ناجا، در مرزهای 4 گانه کشور شاهد حجم قابل توجهی از ورود زائران اربعین به کشور هستیم که نسبت به خروج زائران اربعین از کشور آمار 4 برابری دارد.


همچنین به دلیل افزایش ترافیک در محور خروجی مهران به سمت ایلام که این روزها یکی از سنگین‌ترین محورهای مواصلاتی کشور است به گفته سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا، مسیر مهران به ایلام به صورت دائم و تا عادی شدن وضعیت ترافیک یک‌طرفه خواهد شد.


بنا به گفته رئیس پلیس راهور ناجا،  یک‌طرفه شدن مسیر مهران به ایلام از ساعت 16.30 دقیقه امروز جمعه  اجرا خواهد شد و مسیر جایگزین برای زائرانی که قصد ورود به مهران را دارند، محور ملکشاهی است.


انتهای پیام/4076/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته