دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1398 - 16:03

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با همتایان فرانسوی و ژاپنی

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشست‌هایی جداگانه با روسای کمیته‌های ملی المپیک فرانسه و ژاپن در خصوص ارتقای سطح روابط ورزشی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 431196

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که به‌منظور حضور در مجمع عمومی انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان(ANOC) عازم دوحه قطر شده بود، امروز در نشست‌هایی جداگانه با روسای کمیته‌های ملی المپیک فرانسه و ژاپن در خصوص ارتقای سطح روابط ورزشی دیدار و گفتگو کرد.


ایجاد و تقویت روابط میان کمیته‌های ملی المپیک و همچنین فدراسیون‌های موفق کشورهای طرف مذاکره،محور اصلی این نشست‌ها بود.


در این دیدارها دکتر صالحی امیری با تشریح ظرفیت‌های ورزش ایران و علاقه‌مندی برای توسعه روابط ورزشی، ابراز امیدواری کرد که بتواند از تجربیات کشورهای فرانسه و ژاپن و همچنین ایران در رشته‌هایی که در آن‌ها سرآمد هستند و به مدال‌های المپیک دست پیدا کرده‌اند استفاده کرده تا در این زمینه شاهد تحول خوبی در ورزش طرفین باشد.


او تأکید کرد: امیدوارم روابط میان فدراسیون‌ها، ورزشکاران و قهرمانان کشورهای طرفین افزایش یافته و آن‌ها بتوانند ضمن تبادل کادرهای فنی و تجربیات دو طرفه زمینه برپایی اردوها و مسابقات مشترک را ایجاد کنند.


مقرر شد برای توسعه روابط ورزشی با هر دو کشور پیش‌نویسی با معرفی ظرفیت و توانایی طرفین جهت تنظیم و امضای تفاهم‌نامه همکاری آماده شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته