دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده کل ارتش:

سپاه و ارتش در اوج همبستگی قرار دارند

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و سپاه پاسداران امروز نه تنها رقیب یکدیگر نیستند؛ بلکه در اوج همبستگی و هم‌افزایی هستند.
کد خبر : 431172

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، امیرسرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم سخنرانی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با تأکید بر حفظ اتحاد و همدلی بین ارتش و سپاه، خاطرنشان کرد: ما قرار است نظام و کشور را حفظ کینم و باید ببینیم که نظام کجا ایستاده و ما کجا ایستاده‌ایم؛ باید دنبال نظام بدویم و دغدغه ما این باشد که آیا از جهات مختلف برای حفظ نظام به توانمندی‌های لازم رسیده‌ایم یا خیر؟


موسوی موضوعات «انقلاب، نظام، ایران و فرماندهی معظم کل قوا» و «تهدیدات در راس آن‌ها آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی» را دو موضوع اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: وظیفه ما دفاع از موضوع اول در برابر موضوع دوم است و همانگونه که امام راحل فرمودند هر چه فریاد دارید را باید بر سر آمریکا بکشید.


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اذعان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با تأکید بر دو موضوع انقلابی‌گری و دمیدن روح امید در خود و دیگران عنوان فرمودند که انقلابی‌گری از نظام اسلامی تا ابد تفکیک‌ناپذیر خواهد بود به عبارت دیگری این نظام و این مدیریت باید انقلابی بماند و شور انقلابی تا ظهور امام عصر (عج) ادامه داشته باشد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا این روحیه در ارتش پایدار بماند.


این مقام ارشد نظامی ایران تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همان سال 58 برای دفاع از انقلاب وارد میدان شد و به مرور زمان ارزش‌های انقلابی در ارتش پا گرفت و بخش قابل توجه و تعیین کننده این اتفاق نیز به برکت تأسیس و حضور سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود.


وی با بیان اینکه سبک زندگی مد نظر مقام معظم رهبری خیلی در کشور مظلوم واقع شده است، گفت:  سبک زندگی مد نظر فرماندهی مظعم کل قوا کلید حل بسیاری از مشکلات ما و نردبان ارتقا در بسیاری از حوزه‌ها است که همه با برای اجرا و نهادینه شدن آن باید کار کنیم.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته