دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1398 - 12:11

روایت ادمین آمدنیوز از لحظه تسلط اطلاعات سپاه بر کانال و آخرین ارتباطش با روح الله زم+فیلم

یکی از ادمین‌های کانال ضدانقلاب آمدنیوز لحظه اشراف اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر این کانال روایت کرد.
کد خبر : 431160
B03BD448-C2C5-40F5-938B-D274E07B66B4_w1597_n_r1_st.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شیرین نجفی که بلافاصله پس از هک این کانال به وسیله اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقصد کشوری نامعلوم سفر کرده است، در مصاحبه با یکی از شبکه‌های ضدانقلاب فارسی‌زبان گفت: آخرین تماسی که با روح‌الله زم داشتم شب همان روزی بود که رسانه‌های ایران از بازداشت وی خبر دادند و من از آن زمان تاکنون هیچ خبری از وی ندارم و تماس نداشته‌ام. 


وی درباره لحظه هک آمدنیوز تصریح کرد: ادمین‌های آمدنیوز تنها دو سه نفر بودند که کار بارگذاری مطالب را انجام می‌دادیم و من از صبح خبر می‌گذاشتم و اخبار به وقت ایران تنظیم شده بود تا بارگذاری شوند. ناگهان مشاهده کردم که در کانال خبری با عنوان اینکه «تا لحظاتی دیگر خبر مهمی منتشر می‌شود»، منتشر شد. 


نجفی افزود: من توجهی به آن نکردم، زیرا احساس کردم شاید زم خبری دارد و می‌خواهد منتشر کند. لحظاتی بعد از کانال اخراج شدم و دیگر عضو آن نبودم. از این موضوع متعجب بودم که دوستانم تماس گرفتند و گفتند که تلویزیون ایران خبر بازداشت روح‌الله زم را منتشر کرده است. 


ادمین آمدنیوز گفت: من احساس خطر کردم و همه خطوط ارتباطی خودم را با دوستانم خاموش کردم و به مقصد کشوری که اکنون در آن حضور دارم آمدم تا مشکلی برایم پیش نیاید. 


وی که آثار نگرانی و اضطراب از چهره‌اش مشهود بود، درباره سفر زم به عراق تأکید کرد: من هیچ‌گاه از وی دعوت نکرده بودم که به عراق سفر کند. او مهمان برخی از دوستانش بود و من نیز به آن مهمانی دعوت شده بودم، ولی عراق در جایگاه من نبود. 





انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته