دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا رفیع مجری اختتامیه جشنواره نیمکت شد

رضا رفیع، نویسنده، شاعر و طنزپرداز و مجری، اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیمکت را اجرا می‌کند. او که کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است، در اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیمکت با این دانشگاه همراه می‌شود.
کد خبر : 43106

به گزارش گروه فرهنگی آنا، در کارنامه کاری او می‌توان به سردبیری و اجرای برنامه «قندپهلو»، «پا تو کفش اخبار» و دبیری و مجری‌گری «شب شعر طنز شکرخند» اشاره کرد. رفیع آخرین سردبیر هفته نامه سیاسی گل آقا بود و از دیگر فعالیت های رسانه ای وی می توان به همکاری با رادیو - تلویزیون و نگارش چند کتاب اشاره کرد. رضارفیع به تازگی، برای نشان دادن قدرت طنز و برای رقابت و انجام دوئل با نفر برتر بخش استندآپ کمدی برنامه تلویزیونی خندوانه، اعلام آمادگی کرده است.


رفیع در هفته گذشته نیز فضا و اجرای نمایشنامه‌خوانی را با حضور در نمایشنامه‌خوانی «خرس‌های پاندا» تجربه کرد.


سومین جشنواره نمایشنامه خوانی نیمکت که برای اولین بار به صورت ملی برگزار شد، روز دوشنبه 20 مهر ماه همزمان با بزرگداشت حافظ در سالن مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در انتهای شهید ستاری شمال، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک ساعت 16 الی 19 برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا رفیع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته