دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

اسلامیان: اگر کی‌روش سکوت کند، به ضرر فدراسیون فوتبال است/ سرمربی تیم ملی حق دارد از خودش دفاع کند

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: وقتی پای آبروی سرمربی تیم ملی وسط باشد بهتر است از خودش دفاع کند.
کد خبر : 43103

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته گذشته موضوع قرارداد کارلوس کی‌روش با شرکت آل‌اشپورت یکی از مهم‌ترین بحث‌های فوتبالی کشور بود. موضوع از زمانی آغاز شد که اختلاف شدید بین سرمربی تیم ملی فوتبال با مسئولان پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علنی شد؛ البته شروع کننده این دعوا رییس سابق کمیته اخلاق بود و کی‌روش که دید سکوتش به ضررش تمام می‌شود صحبت‌های جدیدی مطرح کرد.


ادامه دار شدن این اختلاف کار را به جایی رساند که سرمربی تیم ملی بدون کوچکترین ملاحظه‌ای اعلام کرد افشاگری مهمی علیه اعضای سابق کمیته اخلاق خواهد داشت. کی‌روش به همین خاطر قصد دارد پس از دیدار دوستانه مقابل ژاپن در نشستی خبری به همراه وکیلش توضیحاتی را پیرامون این موضوع ارائه کند.


محمود اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار آنا در واکنش به این اتفاق مهم که به شدت جامعه رسانه‌ای کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داده، گفت: «بهر حال تهمتی زدند که اگر نتوانند ثابت کنند کی‌روش حق دارد از خودش دفاع کند. به شما هم که تهمت نادرستی بزنند قطعا به آسانی از آن نخواهید گذشت. البته من و علی کفاشیان از کی‌روش دفاع کردیم اما وقتی بحث آبرو مطرح است قطعا نباید انتظار داشت فردی مثل کارلوس کی‌روش آن هم با وجهه بین‌المللی که دارد ساکت بنشیند و حرفی نزند. حق طبیعی کی‌روش است که از خودش دفاع کند و از خودش احقاق حق کند.»


نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که واکنش شدیداللحن سرمربی تیم ملی ممکن است تیم ملی را دچار مشکل کند؟ تصریح کرد: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم ملی در اوج مسابقات مقدماتی جام جهانی که از این طریق افتخار حضور در این رقابت‌های مهم نصیب فوتبال ایران می‌شود دچار مشکل نشود و کی‌روش کمی آرام‌تر در مورد بعضی اشخاص صحبت کند. نمی‌دانم چرا بعضی از آقایان کاری می‌کنند که اوضاع از حالت عادی خارج شود.»


وی افزود: «تهمت زدن غلط و اشتباه است و نباید در تیم ملی ایران مطرح شود. ما وظیفه داریم به گونه‌ای عمل کنیم که روحیه بازیکنان تیم ملی آسیب نبیند و بچه‌ها بدون دغدغه بازی کنند. با این حال اگر کی‌روش سکوت کند، به ضرر فدراسیون فوتبال نیز هست. در هر صورت ما ناظر قرارداد کی‌روش و آل‌اشپورت بودیم و باید قانونی بودن این موضوع به همه ثابت شود. بنابراین لازم است که سرمربی تیم ملی از حق خود دفاع کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته