دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1398 - 13:30
ابطحی در گفتگو با آنا عنوان کرد؛

کیفی سازی عامل رشد 51 درصدی دانشجویان علوم پزشکی آزاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: نتایج کیفی‌سازی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در افزایش جذب 51 درصدی این دانشگاه نسبت سال گذشته مشهود است.
کد خبر : 430977

سیدعلی ابطحی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به توسعه کمی و کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: این دانشگاه در راستای رویکردهای کیفی‌سازی طی یک سال گذشته به جذب بیش از 200 هیئت علمی متخصص اقدام کرده است.


وی افزود: اساتید و مربیانی که بعضاً 20 سال به‌صورت قراردادی مشغول به کار بودند در یک سال گذشته ساماندهی و جذب قطعی صورت گرفته است. دانشجویان بهترین داوران و مبلغان دانشگاه هستند و می‌توانند تحولات و اقدامات اخیر را مشاهده کنند. امروز نتایج کیفی‌سازی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در افزایش جذب 51 درصدی این دانشگاه نسبت سال گذشته مشهود است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: اکنون دانشکده علوم و فناوری با دو برابر ظرفیت سال گذشته کار خود را شروع کرده است. باتوجه به نیازهای جامعه و نتایج آمایش سرزمین، اهتمام ویژه‌ای در اخذ مجوز رشته‌های جدید وجود دارد که سعی می‌شود تا بهمن ماه سال جاری روند ثبت این رشته‌ها نیز تکمیل شود.


ابطحی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه حل مسئله به دنبال اخذ مجوز رشته‌هایی است که گره از مشکلات جامعه بگشاید که این روند در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز دنبال می‌شود.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته