دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1398 - 14:42

اولین واکنش رسمی «دولت روحانی» به دستگیری «زم»

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد.
کد خبر : 430859
محمود+واعظی.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌ جمهور به بازداشت «روح‌الله زم» مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز واکنش نشان داد.


محمود واعظی در صفحه شخصی خودش با اشاره به اینکه بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی «آمدنیوز» که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می‌کرد، بدون شک اقدامی مبارک است، گفت: «آن هم در روزهایی که به تعبیر رئیس‌جمهور طوفان بزرگی از سر کشور عبور کرده و روزهای پرامید بیشتری از اقتدار ایرانی پیش روی کشور قرار دارد.»


وی ادامه داد: «در این میان آنچه [را] نباید فراموش کرد کار بزرگی است که سپاه [پاسداران انقلاب اسلامی] برای حفظ وحدت ملی انجام داد؛ بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران [انقلاب اسلامی] دارد».


واعظی گفت: «این عملیات بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی بیش از هر چیز قدرت و توان ایران را در دو مصاف نظامی و اطلاعاتی-امنیتی به رخ دنیا کشید تا بدانند خواب‌های شومشان برای ایران عزیز، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد. دست‌مریزاد به برادرانمان در سپاه [پاسداران انقلاب اسلامی] برای انجام مأموریت‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود. مأموریت‌هایی که در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود».


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از گرفتار شدن «روح‌الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک  عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط  سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.


این بیانیه با اعلام خبر عملیات دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه سایت ضدانقلاب موسوم به «آمدنیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تأکید شده است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب