دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 13:23

معرفی مراکز خرید و بازارهای قشم

مراکز خرید و بازارهای جزیره قشم را بهتر بشناسید.
کد خبر : 430675
1495973889_gheshm-map.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر واحد بازرگانی خبرگزاری آنا، شرایط اکولوژیک و همچنین عملکرد بازارهای قشم به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، هر ساله توریست های زیادی را بخصوص در فصل های سرد سال به قصد خرید و بازدید از نقاط بکر و دیدنی آن به قشم می کشاند. بازارهای قشم به دلیل برخورداری از شرایط منطقه آزاد تجاری، از تنوع و محبوبیت بالایی برخوردار هستند که باعث شده انواع کالاها و خدمات با قیمت های مناسب و متعادل ارائه شوند و روز به روز بر تعداد این بازارها و رونق آنها افزوده شود. در ادامه تعدادی از مهمترین  و معروف ترین بازارهای قشم را معرفی میکنیم تا قبل از سفر به قشم آشنایی بیشتری با این منطقه پیدا کنید.


بازار فردوسی قشم :


بازار فردوسی قشم از بازارهای مدرن و نوساز قشم در خیابان ولیعصر و در کنار بازار معروف ستاره قشم است. این مرکز خرید در 3 طبقه ساخته شده است که دو طبقه اول آن به 450 فروشگاه و طبقه آن به بخشهای مسکونی و 180 واحد اداری اختصاص داده شده است. وقتی بازار فردوسی قشم ساخته شد در طبقه سوم این مجموعه خوابگاه های دانشجویی قرار داشتند اما به تدریج این طبقه به واحد های تجاری و مسکونی اختصاص داده شد و از بخشهای دانشجویی تنها خدمات کوچکی مانند تایپ و چاپ و کپی و ... باقی مانده است. رستوران بازار فردوسی نیز در همین طبقه قرار دارد.


در دو طبقه اول نیز فروشگاه های این بازار قرار دارند که انواع کالاها را ارائه می دهند. خدمات و امکانات رفاهی مانند پله های برقی و آسانسورها، نمازخانه، تهویه مرکزی، سرویس های بهداشتی و... برای آسان شدن خرید شما تامین شده است. در کنار خرید خود برای استراحت و صرف غذا می توانید به رستوران این مجموعه در طبقه سوم رفته و از غذاهای بومی و لذیذ این رستوران سفارش دهید.


آدرس و ساعات کار بازار فردوسی قشم :


این بازار در خیابان ولیعصر و میدان گلهای قشم، کمی پیش از خیابان فلسطین و درست در کنار بازار ستاره قشم و روبروی بازار پردیس قرار دارد و هر روز از ساعت 9:30 صبح تا 14 بعد از ظهر و 17 تا 23:30 باز است.


سیتی سنتر قشم :


اگر خرید از برند های معروف هستید، در سفر به قشم حتما به مرکز خرید سیتی سنتر قشم سر بزنید. انواع محصولات و کالاهای مختلف از جمله پوشاک، لوازم و محصولات ورزشی، لوازم آرایشی و ... از برندهای مختلف دنیا را می توانید در این مجموعه پیدا کنید. این مجموعه از به روز ترین و شیک ترین مراکز خرید قشم است که بدون شک بخشی از سفر و خرید شما را به خود اختصاص می دهد. مجموعه سیتی سنتر قشم شامل دو مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 است و ارتباط این دو بخش به وسیله یک پل تامین شده است. در سیتی سنتر قشم انواع امکانات رفاهی و خدماتی مثل فود کورت ها و فست فودها ، شهر بازی و ... نیز در نظر گرفته شده که علاوه بر استراحت و غذا خوردن در طی خرید، می توانید کودکان خود را نیز با خیال راحت سرگرم کنید و آنها نیز جذابیت سفر را تجربه کنند.  همچنین در مورد تور ترکیه ارزان در سایت سفر باتو بخوانید.


 


مرکز خرید سیمرغ قشم :


در کنار سیتی سنتر قشم، مرکز خرید سیمرغ قرار دارد که در 4 طبقه انواع فروشگاه ها، امکانات تفریحی، رستورانها و کافی شاپ ها، سالن بیلیارد و دفاتر اداری و ... را شامل می شود و از جمله بازارهایی است که در جهت افزایش رونق و تنوع در تجارت قشم ایجاد شده است.


 


مرکز خرید خلیج فارس قشم :


مرکز خرید 4 طبقه خلیج فارس نیز از مجموعه هایی است که کاربری تجاری و مسکونی را همزمان ترکیب کرده و دو طبقه اول آن فروشگاه ها، طبقه سوم واحدهای مسکونی و طبقه چهارم رستوران معروف خلیج فارس را در بر دارد.


 


مرکز خرید پردیس قشم :


در روبروی  بازار ستاره، مرکز خرید پردیس قرار دارد که شامل دو طبقه با کاربری مسکونی و دو طبقه تجاری است .انواع فروشگاه های لباس مجلسی زنانه معروف این مجموعه مقصد خرید بسیاری از خانمها است. البته کالاهای دیگر و خدماتی مثل رستوران و کافی شاپ و بانک و... نیز در این مجموعه قرار دارد. آفر تور دبی را با قیمت مناسب خرید کنید.


 


بازار قدیم قشم :


این بازار روبروی بندرگاه قشم و در نزدیکی بسیاری از هتل ها قرار گرفته و در ابتدا برای رفع نیاز و ارائه محصولات مردم بومی ساخته شده است. اگر طرفدار آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ مردم مناطق مختلف در سفر هستید، برای خرید در بازارهای قشم حتما بازار قدیم قشم را انتخاب کنید. فروشندگان بومی با لباسهای محلی، محصولات بومی و رنگها و لهجه ها و بوها، همه و همه شما را با ماهیت اصلی قشم و فرهنگ غنی مردم آن پیوند می دهد.  از نکات مهم و جذاب بازار قدیم قشم، محوریت این بازار در جابجایی و حمل و نقل قشم است به طوری که می توانید از بازار قدیم به مقصد بازارهای دیگر و همچنین به مقصد درگهان قشم تاکسی بگیرید.


مرکز خرید ستاره قشم :


مرکز خرید بین المللی ستاره قشم از اولین و شیک ترین بازارهای قشم است که در 3 طبقه ساخته شده است و 641 فروشگاه دارد که انواع کالاها را از برندهای معتبر دنیا ارائه می دهند. در مرکز خرید ستاره مانند بسیار از بازارهای قشم امکانات رفاهی و خدماتی زیادی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال می توانید کودکان خود را در فضاهای بازی مخصوصی که برای آنها فراهم شده سرگرم کنید یا در کنار خرید، از غذا و نوشیدنی و دسرهای لذیذ را در رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه لذت ببرید.


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: بازرگانی قشم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته