دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 14:01
در گفتگوی معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا با آنا مطرح شد؛

افرادی که کارت هوشمند پایان‌ خدمت ندارند چگونه گذرنامه بگیرند؟

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: آن‌دسته از افرادی‌که برای دریافت کارت هوشمند پایان‌خدمت اقدام کرده و اطلاعاتشان در سیستم ثبت شده باشد امکان صدور پاسپورت برای سفر اربعین آنها فراهم خواهد بود.
کد خبر : 430670
76637.jpg

سید مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با فرآیند صدور گذرنامه برای آن دسته از متقاضیانی که کارت پایان خدمت آنها قدیمی است، اظهار کرد: افرادی‌که دارای کارت پایان‌ خدمت قدیمی بوده و متقاضی سفر اربعین هستند هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام کارت پایان‌خدمت هوشمند به مراکز پلیس + 10 مراجعه کنند.


وی افزود: آن‌دسته از افرادی‌که پیش از این برای دریافت کارت پایان خدمت هوشمند اقدام کرده و اطلاعات آنها در سیستم ثبت شده است، امکان صدور پاسپورت و خروج آنها از کشور امکان‌پذیر است.


معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا در ارتباط با افرادی‌که تاکنون برای تعویض کارت پایان خدمتشان اقدام نکردند، گفت: در صورتی‌که اطلاعات افراد برای تعویض کارت پایان‌خدمت در سیستم موجود نباشد نیازمند نامه‌نگاری با یگان خدمتی‌شان است و این موضوع فرآیند صدور مجوز خروج از کشور را طولانی کرده و سفر اربعین برای این افراد دشوار خواهد شد بنابر کسانی که خواستار حضور در مراسم اربعین هستند باید حداقل ثبت کارت هوشمند پایان خدمت را انجام دهند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته