دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 09:09

واریز ماهانه بودجه وزارت ورزش از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

رئیس امور فرهنگی ورزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پرداخت ماهانه بودجه وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر : 43064

به گزارش گروه ورزشی آنا، در فاصله 9 ماه مانده تا مسابقات المپیک 2016 برزیل، فدراسیون های المپیکی هنوز با کمبود بودجه برای آماده سازی تیم های ملی مواجه هستند. در این میان مدیران وزارت ورزش و جوانان و البته کمیته ملی المپیک امیدوارند تا با توجه به این موضوع که زمان زیادی تا آغاز مسابقات المپیک باقی نمانده و تیم های ورزشی ایران باید در مسابقات کسب مجوز حضور در این رقابت ‌ها خود را آماده کنند بخش باقی مانده بودجه مورد تصویب ورزش در مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر از سوی دولت پرداخت شود تا فدراسیون‌های المپیکی با دغدغه کمتری مراحل آماده‌سازی تیم های ملی خود را برگزار کنند.


رضا معصومی راد، رئیس امور فرهنگی و ورزشی سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در گفت وگو با خبر نگار ورزشی آنا در خصوص اختصاص بودجه به وزارت ورزش برای مسابقات المپیک اظهار داشت: «دولت به دنبال تقویت ورزش کشور است به خصوص رشته های المپیکی که قرار است ورزشکاران این رشته ها در المپیک برای ایران افتخار آفرینی کنند. به دنبال آن هستیم تا هر چه سریعتر بودجه در اختیار وزارت ورزش قرار بگیرد. البته اختصاص بودجه باید روال معمولی خودش را سپری کند و ماهانه این بودجه در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد.»


وی در خصوص تعامل این سازمان با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان داشت:« ما به دنبال حل مشکلات ورزش کشور هستیم و ارتباط خوبی با محمود گودرزی وزیر ورزش و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک داریم. انشالله با درایتی که وزیر ورزش دارد، بودجه ای که ماهانه در اختیار وزارتخانه قرار می گیرد، بین فدراسیون های ورزشی پخش شود تا تیم های ملی ما بتوانند اردوهای مناسبی برای آمادگی مسابقات المپیک کسب کنند.»


معصومی راد در پایان افزود: «کسب مدال در المپیک توسط ورزشکاران ایران افتخاری برای دولت محسوب می شود و ما درصدد آن هستیم تا بهترین شرایط را برای کسب این موفقیت برای کاروان ورزش ایران در المپیک فراهم کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته