دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 12:31
جام جهانی والیبال2019؛

شکست بلندقامتان ایران مقابل ایتالیا/ لاجوردی‌ها شاگردان ایگور را شوکه کردند

تیم ملی والیبال کشورمان در دهمین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی ژاپن مقابل ایتالیا شکست خورد.
کد خبر : 430636
4000.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در دهمین دیدار رقابت‌های جام جهانی ژاپن، تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ایتالیا به میدان رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود ایتالیا به پایان رسید.


سرمربی تیم ملی والیبال در این دیدار سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمودرضا مؤذن را به زمین فرستاد. 


تیم ایران در دست اول با نتیجه 27 بر 25 و در دست دوم با نتیجه 29 بر 27 پیروز میدان شد؛ اما در دست سوم در حالی که شاگردان ایگور تیم پیروز میدان بودند، در امتیازات پایانی ورق برگشت و ایتالیایی‌ها با نتیجه 30 بر 28 پیروز میدان شدند. 


در دست چهارم هم اوضاع برای تیم ایران خوب پیش نرفت و در نهایت ایتالیایی‌ها که پس از برد دست سوم باانگیزه شده بودند، توانستند این دست را هم با نتیجه 25 بر 17 پیروز میدان شوند. در دست چهارم اسفندیار کاپیتان تیم جوانان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و به بیرون زمین منتقل شد.


در دست پنجم شاگردان ایگور حریف ایتالیایی‌ها نشدند و در حالی که تمام تلاش خود را به کار گرفتند و پایاپای امتیاز می‌گرفتند اما در نهایت ایتالیایی‌ها با نتیجه 15 بر 13 ملی‌پوشان ایران را شکست دادند.


تیم ملی والیبال کشورمان پیش از این مقابل تیم‌های کانادا، استرالیا، تونس و آرژانتین پیروز میدان شده بود و در برابر تیم‌های روسیه، مصر، برزیل، آمریکا، ژاپن و ایتالیا نتیجه را واگذار کرد تا در رده هفتم قرار بگیرد.


تیم ایران در آخرین بازی فردا ساعت 7:00  صبح به وقت ایران مقابل لهستان به میدان می‌رود.


انتهای پیام/4048/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته