اهمیت جایگاه رسانه در معرفی ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی
سیفالله فضلاللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم درباره جایگاه رسانه و روابط عمومیها در معرفی ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه بهمنظور جذب حداکثری دانشجو اظهار کرد: «روابطعمومیها زبان گویای سیستم هر مجموعه هستند.»
وی اضافه کرد: «اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی باید در مسیر کمک به روابطعمومی حرکت و ایدههای خود را ارائه کنند.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم یادآور شد: «روابط اجتماعی بسیار پیچیده است و سازمانی که نتواند آنچه ظرفیتهای خود را به منصه ظهور برساند با بنبست مواجه خواهد شد؛ از سوی دیگر تا زمانی که سازمان از نیازهای مردم آگاه نباشد نمیتواند با آنان ارتباط برقرار کند.»
به گفته فضلاللهی، جایگاه رسانه و تبلیغات روابط عمومی در معرفی ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه و کمک به انتخاب مردم و در نهایت حضور حداکثری دانشجویان جدید موثر بوده است.
وی افزود: «انتظار داریم اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مسیر به مسئولان دانشگاه کمک کنند و ایدههای خودشان را در اختیار قرار دهند و قطعا استادان در این زمینه به دانشگاه کمک خواهند کرد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: «تلاش موثر مدیران گروه آموزشی با هدف معرفی رشتههای تحصیلی و تلاش روسای دانشکدهها که داشتههای خود را معرفی میکنند از اهمیت خاصی برخوردار است؛ اما مدیریت رسانهای برای حضور حداکثری متقاضیان ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاهی درخشید.»
به گفته فضلاللهی، سیستمهای اجتماعی ما شلوغ هستند و روابط اجتماعی ما بسیار پیچیده است و سازمانی که نتواند آنچه که درون خودش هست را به منصه ظهور برساند و معرفی کند، آن سازمان با بنبست مواجه میشود و قطعا نمیتواند کاری که انجام میدهد را به مردم برساند و خدماتش موثر باشد و از طرفی تا زمانی که سازمان نداند مردم جامعه چه نیازهایی را دنبال میکنند، نمیتواند با آنها ارتباط ایجاد کند؛ چراکه درک متقابل نیاز جامعه و دانشگاه یک اصل ضروری است.
انتهای پیام/4062/
انتهای پیام/