دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوگواره عکس «شاهد اربعین» برگزار می‌شود

انجمن پیشکسوتان سپاس سوگواره عکس «شاهد اربعین» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 430332
_MID3456.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، انجمن پیشکسوتان سپاس سوگواره عکس «شاهد اربعین» را با هدف به تصویر کشیدن جاذبه‌های حماسه پیاده‌روی اربعین در عراق و ایران برگزار می‌کند.


براساس این گزارش حضور معنوی شهدا در راهپیمایی اربعین، پیوند میان ملل، لحظات معنوی در راهپیمایی اربعین، میزبانی عراقی‌ها (کودکان، زنان و سالمندان خادم‌الحسین)، قدردانی زائران ایرانی از میزبانان و خادمان محورها پنجگانه این مسابقه هستند.


در فراخوان این رویداد هنری، شرایط شرکت در مسابقه این گونه ذکر شده است که عکس‌ها در قالب تصاویر ثبت‌شده با دوربین‌های دیجیتال(Dslr) و تلفن همراه قابل ارائه باشد. ضمن این که عکس‌ها باید در بازه زمانی برگزاری راهپیمایی اربعین گرفته شده باشد. همچنین محدودیتی در ارائه تعداد عکس‌ها وجود ندارد، فقط عکس‌ها باید به‌صورت مجموعه عکس یا تک عکس ارائه شود. نکته دیگر این که عکس‌های موبایلی باید در قالب فایل اصلی و عکس‌های دوربین‌های دیجیتالی با عرض 1000 و دی.پی.ای 72 ارائه شود.


علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را به شماره فضای مجازی 09039510393 ارسال کرده و یا به صفحه اینستاگرام به نشانی Sepas.ngo مراجعه کرده و یا با شماره 099028775872 تماس بگیرند.



مهلت ارسال آثار تا هفتم آبان ماه بوده و نفرات برگزیده روز بیست و چهارم آبان ماه همزمان با اعیاد 17 ربیع‌الاول اعلام خواهد شد. ضمن این که آثار برگزیده شانزدهم آذر ماه در قالب برگزاری نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. در این نمایشگاه چهل عکس منتخب به نمایش درخواهد آمد و به تمام شرکت‌کنندگانی که عکس‌های آنان در بین چهل اثر راه‌یافته به نمایشگاه باشد گواهی شرکت داده خواهد شد.


به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20 میلیون، 15 میلیون و 10 میلیون ریال جایزه نقدی ارسال خواهد شد. همچنین ده نفر از برگزیدگان امکان حضور در دوره آموزش عکاسی انجمن پیشکسوتان سپاس را به‌طور رایگان خواهند داشت.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته