دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

هیئت مدیره به‌دنبال احیای دانشگاه پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره باشگاه مصمم به احیا و توسعه دوباره مرکز علمی کاربردی پرسپولیس است و این مسئله از آخرین توصیه‌های استاد کاشانی بود.
کد خبر : 430272
محمدحسن انصاری‌فرد.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد امروز به‌اتفاق مشاور عالی خود در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید داشت.


داریوش سودی که از مؤسسین این مرکز به‌حساب می‌آید اما در سال‌های اخیر با آن همکاری نداشت، در این ارتباط گفت: شرایط دانشگاه پرسپولیس با زمانی که آن را ترک کردیم به‌کلی فرق کرده و وضعیت خوبی ندارد. مرکز طی چند سال به‌مرورزمان با مشکلات مختلفی روبرو شده و از شرایط قبلی خود فاصله گرفته است. در حال حاضر برای احیای آن به اقدام‌های اساسی و سریع نیاز است.


هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در این ارتباط تصمیم‌های جدی دارند، به‌ویژه که یکی از آخرین توصیه‌های آقای کاشانی نیز بود. برای این منظور نسبت به من لطف داشتند و تلاش ما معطوف به این مسئله خواهد بود که ساختارهای دانشگاه از قبیل بخش‌های مالی و آموزش مانند گذشته به شکل حرفه‌ای در آید و بازهم روند توسعه‌ای آن را از نظر علمی، کیفیت آموزش و کمیت‌های مختلف شاهد باشیم. البته شکی نیست که کار دشواری داریم ولی بااراده‌ای که به‌ویژه نزد هیئت مدیره و آقای انصاری‌فرد مدیرعامل وجود دارد، امکان‌پذیر خواهد بود.


در این ارتباط محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه نیز در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: هدف از این حضور، بازدید و ارزیابی دقیق و میدانی از شرایط دانشگاه بود. گزارش‌های قبلی بررسی می‌شود و گزارش جدید به شکل دقیق تهیه خواهد شد. اوج گرفتن دوباره این مرکز علمی از اهداف ما و جزو خواسته‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره است که روی آن تأکید داشته‌اند.


همچنین از آخرین توصیه‌های زنده‌یاد استاد جعفر کاشانی در آخرین جلسه‌ای که حضور داشتند، احیای این مرکز بود. ایشان تأکید داشتند اگر می‌گویند تیم باید باشگاه شود و برای رشد و پیشرفت، علم و دانش تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و این توصیه برای ما در حکم وصیت ایشان است.


ارتقای سطح علمی، ایجاد رشته‌های جدید و پذیرش دوباره دانشجو از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارند و بخش آموزشی و پژوهشی باشگاه آن را پیگیری خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته