دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 13:53
مشاور حوزه عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران:

از سرنوشت رکن‌آبادی هیچ خبری دریافت نکرده‌ایم

مشاور حوزه عربی آفریقایی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از سرنوشت غضنفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان هیچ خبری دریافت نکرده‌ایم، گفت: پیگیری‌ها در مورد یافتن مفقودین ادامه دارد.
کد خبر : 43022

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد حسینی مشاور حوزه عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در حاشیه نشست پیگیری حقوقی فاجعه منا با تاکید بر این موضوع که از سرنوشت غضنفر رکن آبادی هیچ خبری دریافت نکرده‌ایم، اظهار کرد: پیگیری‌ها در مورد یافتن مفقودین ادامه دارد.


وی در خصوص آخرین وضعیت دو فرد بازداشت شده در عربستان، افزود: این افراد آزاد شده‌اند و ممکن است از قبل از فاجعه منا دستگیر شده باشند و لزوما بازداشت این دو فرد ربطی به فاجعه منا ندارد. ظاهرا علت بازداشت شدن یکی از این افراد فیلمبرداری بوده است.


حسینی در خصوص سرنوشت مفقودین اضافه کرد: قبل از این جلسه در مورد وضعیت مفقودین با حسن قشقاوی، معاون کنسولی وزارت امور خارجه، صحبت کردم و ایشان عنوان کردند که پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در روزهای آینده خبرهای خوبی از سایر هموطنانمان دریافت کنیم.


وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال اینکه مفقودین نیز جزو بازداشت شدگان باشند وجود دارد، توضیح داد: این مطلب را نیز از معاون کنسولی پرسیده‌ایم که گفتند منتظریم تا اطلاعات دقیق‌تری به دست آوریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته