دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 17:35

بازدید عباس جدیدی از شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت شهربان دارای ماموریت‌های بزرگ، عمیق و خطیری در حوزه مدیریت شهری است که همین مهم حمایت حداکثری شورای اسلامی شهر تهران را می طلبد.
کد خبر : 43021

به گزارش گروه اجتماعی آنا، عباس جدیدی در جریان بازدید از شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: به دلیل اهمیت کار این شرکت اکثریت اعضای شورای شهر با حساسیت خاصی به دنبال حل مشکلات آن هستند.


وی با اشاره به مشکلاتی همچون اصلاح اساسنامه شرکت و حوزه اختیارات آن، گفت: نگاه ما به شهربان قطعا یک نگاه حمایتی و هدایتی است چرا که با تعداد نیروی محدود ماموریت بزرگ و خطیری را در محدوده 700 کیلومتر مربعی شهر تهران عهده‌دار است.


معاون نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس و با یک دیدگاه مثبت گزارشی را تقدیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران خواهم کرد تا این شرکت بتواند با پویایی هر چه بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.


در این جلسه ابوالقاسم چیذری، میرعامل شرکت شهربان نیز با اشاره فعالیت‌های انجام شده تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما تعیین و تکلیف اساسنامه شرکت است که مساعدت و لطف اعضای شورای شهر تهران در تصویب هرچه سریع‌تر آن را می‌طلبد.


وی گفت: بزرگترین دغدغه من و همکارانم در این شرکت تحقق حداکثری دستورات شهردار تهران در طرح برقراری انضباط شهری است.


چیذری با اشاره به طرح ساماندهی بساط گستران اضافه کرد: بخشی از این بساط گستران نیازمند هستند و ما در طرح انضباط شهری تمام سعی خود را بکار خواهیم گرفت تا با شناسایی آنها محل‌هایی را برای کسب و کارشان فراهم کنیم.


وی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های قانونی شورای محترم اسلامی شهر تهران و تصویب قوانین راه گشا بتوانیم دایره خدمات‌رسانی یه شهروندان تهرانی را تکمیل کنیم.


در پایان این بازدید، جدیدی از مرکز کنترل نظارت شرکت نیز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته