دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1398 - 13:12

درگیری‌های شدید میان نیروهای قسد و ارتش ترکیه

برخی منابع از درگیری‌های شدید میان نیروهای قسد با نظامیان ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته با آنکارا در جبهه‌های مختلف مرز سوریه با ترکیه خبر دادند.
کد خبر : 430180
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، برخی منابع از درگیری‌های شدید میان نیروهای قسد با نظامیان ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته با آنکارا در جبهه‌های مختلف مرز سوریه با ترکیه از رأس العین در حسکه گرفته تا تل ابیض در حومه الرقه خبر دادند.


این منابع بیان کردند: این حملات هم‌زمان با حملات راکتی ارتش ترکیه و بمباران مناطق مختلف از سوی جنگنده‌های ترکیه است.


هم‌زمان قسد اعلام کرد: نیروهای ترکیه تلاش کردند که از چند محور خطوط دفاعی ما را در هم بشکنند اما نیروهای ما به مقابله با آن‌ها پرداختند. آن‌ها روز گذشته به اطراف شهر رأس العین رسیدند و ما هم‌اکنون در حال هدف قرار دادن آن‌ها با سلاح سنگین هستیم. درگیری‌های شدیدی در خط مرزی جریان دارد.


برخی منابع کُردی با اشاره به تسلط نیروهای ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن بر ۱۱ روستا که بیشتر آن‌ها در تل ابیض است، اعلام کردند که نیروهای قسد ۲ روستا را شب گذشته باز پس گرفته‌اند.


این منابع از تونل‌هایی که نیروهای قسد حفر کرده‌اند و دست به پاتک علیه مهاجمان می‌زنند و پیشروی آن‌ها را سد می‌کنند هم خبر دادند و به حملات نیروهای قسد به پاسگاه‌های مرزی ترکیه در نزدیکی شهر کوبانی اشاره کردند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ترکیه سوریه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته