دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1398 - 18:39
پس از 20 ماه؛

نشست خبری «روحانی» با خبرنگاران 22 مهر برگزار می‌شود

نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با خبرنگاران داخلی و بین‌المللی پس از حدود دو سال قهر با اصحاب رسانه در 22 مهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 429792
77717.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور در توئیتی به برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه اشاره کرد و نوشت: «نشست خبری دکتر روحانی رئیس‌جمهور با نمایندگان رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، بعد از ظهر دوشنبه 22 مهر ماه 98 برگزار خواهد شد».



این نشست در حالی برگزار می‌شود که که آخرین نشست خبری حسن روحانی با اصحاب رسانه به ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ باز می‌گردد و در این مدت 20 ماهه رئیس‌جمهور هرگز با اصحاب رسانه رودررو گفتگو نداشته و به پرسش‌های آنها پاسخ نداده است.


در صورتی‌‌که در این مدت اتفاقات، تحولات و فرازوفرودهای بسیاری در کشور رخ‌ داده که مردم انتظار داشتند، رئیس‌جمهور با برگزاری یک نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران و دغدغه‌های عموم مردم پاسخ دهد.


البته حسن روحانی در این فاصله زمانی گفتگوی تلویزیونی و یا در قالب سفرهای استانی، سخنرانی انجام داده است، اما تمامی آنها، انفرادی بوده تا گفتگومحور و اینکه درباره مشکلات و نگرانی‌های مردم و نیز پرسش‌های متعدد خبرنگاران کمتر سخن به میان آمده است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته