دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 11:50
قائم مقام وزیر بهداشت:

پرداخت به پزشکان تمام وقت اعضای هیات علمی به صورت 2k خواهد بود

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: پرداخت پزشکان اعضای هیات علمی و پزشکان غیرهیات علمی تمام وقت دانشگاه‌های علوم پزشکی براساس بخشنامه دولت و مصوبه شورای عالی بیمه و تعهد سازمان‌های بیمه‌گر به صورت 2k پرداخت می‌شود.
کد خبر : 42965

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ایرج حریرچی با اعلام این خبر گفت: مطابق بخشنامه دولت و مصوبه شورای عالی بیمه به شماره 74450 ت 50982 مورخ 1/7/93، سازمان بیمه سلامت ایرانیان شروع به اجرای این مصوبه کرده است و سایر سازمان‌های بیمه‌گر نیز قاعدتاً و قانونا از مصوبه دولت و شورای عالی بیمه تبعیت خواهند کرد.


وی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت خود را متعهد می‌داند که تا حصول نتیجه و اجرای کامل قانون، پیگیری لازم را انجام دهد، گفت: همچنین هیاتی از سوی رئیس جمهوری برای حل مشکلات مربوط به بیمه‌های درمانی مامور شده است.


قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: همچنین با نظر مثبت و مبتنی بر قانون دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، تمامی مصوبات شورای عالی بیمه و هیات دولت در مورد تعرفه‌های درمانی عیناً اجرایی خواهد شد.


حریرچی افزود: تمام دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تابعه وزارت بهداشت هم مطابق با موارد ابلاغ مصوبات دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته