دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1398 - 00:12
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت بصیرت‌افزایی دانشگاهیان در ماه‌های منتهی به انتخابات

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: «سال 98 سال انتخابات است و باید برای بصیرت‌افزایی جامعه دانشگاهیان درباره انتخابات برنامه‌ریزی کنیم.»
کد خبر : 429642
DSCN4637.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، عصر روز دوشنبه یکصد و چهل و یکمین نشست مشترک مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی اصفهان با معاونان دانشجویی، فرهنگی و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های آزاد استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست اظهار کرد: «امام حسن مجتبی(ع) می‌فرمایند که هلاکت انسان در سه چیز است، تکبر، حرص و حسادت. تکبر موجب از بین رفتن دین است و به واسطه همین تکبر بود که ابلیس، مورد لعن و نفرین الهی قرار گرفت، حرص دشمن نفس و شخصیت انسان است و حرص سبب شد که آدم از بهشت رانده شود و حسد نیز سبب همه زشتی‌هاست. زمانی که حسادت بروز کند، دیگر هیچ چیزی جلودار آن نخواهد بود.»


حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه عنوان کرد: «سپاه مجموعه‌ای واقعاً بی‌نظیر است که از ثمرات شیرین و دلگرم‌کننده انقلاب اسلامی به حساب می‌آید و خاری است در چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران.»


وی بیان کرد: «نکات کلیدی که از سخنان معظم‌له قابل تأمل است، اینکه سیاست فشار حداکثری آمریکا به کشور ایران دچار شکست شده و دشمنان ملتمسانه خواهان برقراری ارتباط با مسئولان کشورمان هستند. کاهش تعهدات هسته‌ای فاز دوم کار است تا قادر باشیم به وضعیت مطلوب و شایسته ایران اسلامی برسیم. رهبر ما به عنوان بزرگ‌مردی که شرایط گذشته را حس کرده، به واسطه تجربیات سنگین گذشته، آینده را به خوبی می‌بیند و فرمود ما باید روز به روز در راستای انقلابی، دینی و کارآمدی نظام بکوشیم، چراکه پیروز نهایی، ملت بزرگ ایران است».


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد: «سال 98 سال انتخابات است و باید برای بصیرت‌افزایی جامعه دانشگاهیان درباره انتخابات برنامه‌ریزی کنیم.»


  انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته