دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1394 - 10:39

بازدید رئیس سازمان سما از بزرگ‌ترین پروژه آموزشکده سما کشور + تصاویر

رئیس سازمان سما از ساختمان جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد به عنوان بزرگ‌ترین پروژه آموزشکده سما کشور، بازدید کرد.
کد خبر : 42949

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد زرهانی پس از حضور در اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدید آموزشکده سما در مشهد، از ساختمان جدید این آموزشکده و بخش‌های مختلف آن از جمله کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ گروه‌های مختلف بازدید کرد.




ساختمان جدید آموزشکده سما مشهد، با زیربنای 16300 مترمربع، بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی در بین آموزشکده‌های سما در سطح کشور است که فاز اول آن با 7000 مترمربع و فاز دوم و سوم با مجموع 9300 مترمربع احداث شده است. این پروژه در 4 طبقه و یک طبقه زیرزمین احداث شده است و دارای 80 کلاس درس، کتابخانه، سالن آمفی‌تئاتر با 2500 مترمربع فضا، سلف سرویس، کافی‌نت و کارگاه‌های سبک و سنگین است.



این پروژه که در بلوار محمدیه در منطقه الهیه مشهد واقع است، بهمن 1388 پس از تهیه نقشه‌ها از سوی شرکت مشاوره سازه‌های بلند پایه و تایید سازمان سما، مراحل کلنگ‌زنی و احداث آن در زمینی به مساحت 11000 متر مربع از سوی شرکت پیمانکاری صعود سازه توس و نظارت حوزه معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز شد و در مردادماه سال جاری به بهره‌برداری رسید و با بهره‌برداری کامل از این پروژه مشکل فضای آموزشی آموزشکده سما مشهد مرتفع شد. این پروژه اکنون ظرفیت پذیرش 10 هزار دانشجو را دارا است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته