دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درج تاریخ تولید اشتباه بر روی تخم‌مرغ، اشتباه انسانی بود

دبیر انجمن تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار ایران در واکنش به انتشار عکسی که نشان‌دهنده درج تاریخ تولید غیرواقعی بر روی تخم‌مرغ‌هاست، گفت: درج تاریخ تولید یا انقضای اشتباه بر روی تخم‌مرغ، اشتباهی انسانی است و نباید به آن حساس بود.
کد خبر : 42948

فرزاد طلاکش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه همخوانی نداشتن تاریخ تولید و انقضا با تاریخ روز و یا فرا نرسیدن تاریخ تولید کالای عرضه‌شده نباید چندان محل بحث باشد، افزود: این اتفاق تنها مختص به یک کالا و یک دفعه نیست و نشان می‌دهد کارگر حین تنظیم دستگاه برای درج تاریخ دچار اشتباه شده است.


وی تصریح کرد: اگر چه این اتفاق نباید درباره کالاهای خوراکی به لحاظ اهمیت تاریخ تولید و انقضا اتفاق بیفتد، درج تاریخ با اختلاف یکی دو روز از واقعیت، موضوع بسیار مهمی نیست.


طلاکش ادامه داد: بسیاری از فروشگاه‌ها مانند شهروند و رفاه برای درج تاریخ تولید کالا با تولیدکننده توافق می‌کنند، به طوری که تاریخ تولید را به علت تمایل مشتری برای خرید تاریخ روز، با اختلاف یکی دو روز درج می‌کنند.


دبیر انجمن تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار ایران بیان کرد: اگر تفاوت تاریخ تولید یا انقضا بسیار زیاد و غیر واقعی باشد باید در آن تردید کرد، چرا که تولیدکننده در این کالا یقینا به دنبال خرید زمان نیست و اشتباه رخ داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته