دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پروفسور به پرسپولیس برمی‌گردد؟/ کالدرون مورد تأیید سرخ‌پوشان

کسب نتایج ضعیف کالدرون در تیم پرسپولیس شایعه جدایی او را افزایش داده اما مسئولان سرخ‌پوش از سرمربی فعلی تیمشان دفاع کرده‌اند.
کد خبر : 429356
عکس یادگاری گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ مربی های حال حاضر و سابق پرسپولیس در همایش مربیان در چین.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون سه پیروزی و سه باخت کسب کرده است. پس از این‌که تیم پرسپولیس با هدایت کالدرون مقابل شهر خودرو شکست خورد بحث جدایی سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان پایتخت مطرح شد. 


جدایی کالدرون از تیم پرسپولیس در شرایطی مطرح شد که برانکو سرمربی سابق تیم پرسپولیس هم به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ عربستان از تیم الاهلی اخراج شده است. این روزها مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حق و حقوق برانکو با او در حال مذاکره هستند و از طرفی عملکرد نه چندان موفق کالدرون در تیم پرسپولیس، باعث شده تا شایعه بازگشت برانکو  به پرسپولیس بیشتر از هر زمانی دیگر  قوت بگیرد.


البته گویا برانکو تمایلی به بازگشت به پرسپولیس ندارد و از آن طرف هم اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خیال ندارند به شایعه‌ها دامن بزنند و آرامش تیم را به هم بریزند به همین دلیل از کالدرون  حمایت کرده تا این مربی بتواند با خیال راحت به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته