دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قاسمپور در گفتگو با آنا:

خط زدن جهانبخش به سلیقه ویلموتس برمی‌گردد/ چرا استیلی قبل از مجیدی انتخاب نشد؟

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است افرادی که در لیست ویلموتس برای بازی با کامبوج انتخاب شده‌اند به سلیقه و شناخت این مربی از بازیکنان تیم ملی برمی‌گردد.
کد خبر : 429269
11195_457.jpeg

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره لیست ویلموتس برای بازی مقابل کامبوج گفت: طبیعی است که هر مربی پس از اینکه از بازیکنان شناخت پیدا کرد، کسانی که به سلیقه او نزدیک هستند برای بازی با تیم‌های حریف انتخاب می‌کند. با توجه به اینکه ویلموتس تازه به تیم ملی فوتبال ایران آمده بود و شناخت کافی از بازیکنان نداشت، بنابراین سعی کرد که در بازی‌های قبل از بازیکنانی که همیشه در ترکیب تیم بودند استفاده کنند اما برای بازی مقابل کامبوج، لیگ ایران را دید و بازیکنانی که مورد نظرش بود را انتخاب کرد.


وی در مورد عدم حضور جهانبخش در لیست ویلموتس اظهار کرد: جهانبخش سال‌هاست که پای ثابت اردوی تیم ملی است و در هر مسابقه به میدان آمده است. من فکر می‌کنم خط زدن این بازیکن توسط ویلموتس به سلیقه او برمی‌گردد. شاید نوع بازی کردن جهانبخش مورد پسند ویلموتس نبوده و به همین خاطر ترجیح داده که در این بازی در کنار ملی‌پوشان نباشد اما با این حال به نظرم این چینش دائمی نیست و ممکن است در مسابقات آینده نظر ویلموتس تغییر کند.


افرادی که برای تیم امید تصمیم می‌گیرند اشتباه‌های زیادی دارند


قاسمپور در مورد وضعیت تیم امید و انتخاب استیلی به عنوان سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم در مورد شخص صحبت کنم و بگویم که انتخاب مجیدی یا استیلی برای تیم امید اشتباه بوده است اما نفراتی که در مورد تیم امید تصمیم می‌گیرند، تاکنون چندین بار دچار اشتباه شده‌اند. همانطور که گفتم در مورد شخص صحبت نمی‌کنم اما نوع انتخاب مجیدی اشتباه بود.


پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد: فدراسیون فوتبال برای اینکه سر و صدای عده‌ای را بخواباند افرادی که اسم و رسم دارند را انتخاب می‌کند. مجیدی تجربه کافی برای هدایت تیم امید را نداشت و پس از استعفای او قرار است فردی روی کار بیاید که او هم تجربه زیادی ندارد. البته استیلی در چندین مورد سابقه مربیگری داشته و نسبت به مجیدی که تنها مدت کوتاهی هدایت استقلال را برعهده داشته شرایطش متفاوت است.


وی عنوان کرد: حالا سؤال اصلی اینجاست چرا قبل از مجیدی، استیلی را برای هدایت این تیم انتخاب نکردند. به نظرم این انتخاب‌ها شک‌برانگیز است و نشان می‌دهد که تفکری پشت آن نیست. در فدراسیون فوتبال خیلی از پست‌ها خانوادگی جابه‌جا می‌شود. شما بینید در کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم‌اکنون افرادی حضور دارند که انتخاب آنها علامت سؤال است. این افراد از کجا آمده‌اند و چگونه عضو کمیته فنی شدند. ساکت به کمیته فنی اضافه شد که مشخص نیست بر چه اساس بوده است. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته