دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1398 - 10:20
گزارش اندیشکده اورشلیم؛

نهضت امام خمینی(ره) اسرائیل را به وسیله شبه‌نظامیان شیعه تهدید می‌کند

یک اندیشکده صهیونیستی درباره خطر گروه‌های مقاومت شیعه هشدار داد و نوشت: نهضت آیت‌الله خمینی به‌جایی رسیده است که نیروهای شبه‌نظامی شیعه ما را در قالبی فراملیتی تهدید می‌کنند.
کد خبر : 429210

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، اندیشکده صهیونیستی راهبرد و امنیت «اورشلیم» (JISS) درباره خطر گروه‌های مقاومت شیعه هشدار داد و نوشت: از حزب‌الله لبنان گرفته تا نجبای عراق، در مرز شمالی اسرائیل آرایش مشترک گرفته‌اند و هم‌زمان، انصارالله یمن برای ما خط و نشان می‌کشد.


این اندیشکده خواستار افزایش فعالیت تبلیغاتی علیه گروه‌های مقاومت شیعه شد و «یوسی منشاروف»، تحلیلگر ارشد اورشلیم می‌نویسد: نهضت آیت‌الله خمینی با تلاش 40 ساله فرماندهان سپاه پاسداران (انقلاب اسلامی) به‌ جایی رسیده است که هم‌اکنون نیروهای شبه‌ نظامی شیعه ما را در قالبی فراملیتی تهدید می‌کنند.


وی افزود: رهبران این گروه‌های عراقی و یمنی به تازگی بارها تصریح کرده‌اند که اگر حزب‌الله در جبهه شمالی با اسرائیل وارد جنگ شود، شانه‌به‌شانه (سید) حسن نصرالله خواهند جنگید.



تحلیلگر اندیشکده صهیونیستی اورشلیم به مقامات این رژیم توصیه می‌کند که با توسل به عملیات روانی، جایگاه گروه‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی تضعیف کنند.


این اندیشکده صهیونیستی در ادامه گزارش به برخی روش‌های پیشنهادی اتاق فکر صهیونیست‌ها پرداخت و ادعا کرد: باید بر این گزاره تأکید شود که گروه‌های مقاومت شیعه، با اراده ایران و با هدف کشتار اهل‌ سنت تأسیس شده‌اند! همچنین این نکته باید به افکار عمومی قبولانده شود که گروه‌های مقاومت، منافع جمهوری اسلامی ایران را بر منافع ملی و هم‌وطنان خود ترجیح می‌دهند!


اورشلیم درباره روش سوم نوشت: باید تکیه تبلیغاتی بر این موضوع باشد که گروه‌های مقاومت شیعه برای شیعیان منطقه اسباب زحمت هستند، فعالیتشان در نهایت به زیان جامعه شیعی تمام می‌شود و تلفات جانی و مالی در بر دارد!


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته