دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1398 - 17:05
سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد:

مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از فردا آغاز می‌شود

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با بیان اینکه از فردا مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز این مسابقات به مصاف تیم‌های مهاجران و صنعت نفت آبادان می‌رود.
کد خبر : 429135
asain-club-2018-B.jpg

رضا ایمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از آغاز مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور از فردا با حضور 9 تیم خبر داد و اظهار کرد: به علت وجود اسپانسرهای متعدد و قوی این مسابقات از سطح بالای برخوردار هستند.


وی با تأکید بر اینکه تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی، تیمی بااستخوان و قدرتمند است، افزود: باوجود آمادگی تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌توان نتیجه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را پیش‌بینی کرد، اما ما برای کسب قهرمانی این مسابقات پا به میدان گذاشته‌ایم.


سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: در روز نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به مصاف تیم‌های مهاجران و صنعت نفت آبادان می‌رود.


تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ حضور توانست با  سه برد پیاپی در مقابل تیم‌های قراقستان، چین و کره جنوبی به مقام قهرمانی دست پیدا کند. همچنین در بخش میکس نیز با شکست تیم‌های ساحل عاج و روسیه به فینال این مسابقات راه پیدا کرد و در یک مبارزه سخت  برابر نماینده میزبان واگذار کرد و نایب قهرمان بخش میکس مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته