دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مقدماتی یورو 2016

اسپانیا و سوئیس مسافر فرانسه شدند/ نهمین پیروزی متوالی سه شیر‌ها

تیم های سوئیس و اسپانیا با پیروزی مقابل حریفان خود صعودشان را به مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو 2016 مسجل کردند.
کد خبر : 42912

به گزارش گروه ورزشی آنا، بازی های مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016، شب گذشته با بر گزاری چند دیدار پیگیری شد که طی آن تیم ملی اسپانیا به مصاف لوکزامبورگ رفت و در پایان حریف خود را با حساب ۴ بر صفر شکست داد. اسپانیا با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر جدول گروه C، صعودش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ قطعی کرد.


در گروه E این رقابت‌ها تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان تیم استونی بود که موفق شد در پایان 90 دقیقه با نتیجه دو بر صفر مهمانش را شکست دهد تا در نهمین بازی به نهمین پیروزی خود نیز دست پیدا کرده باشد. انگلیس که صعود خود را از قبل مسجل کرده بود با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. در دیگر بازی این گروه تیم سوئیس با 7 گل سن مارینو را شکست داد تا صعودش را به عنوان تیم دوم گروه E به دور نهایی یورو قطعی کند.


تیم فوتبال اتریش که پیش از این صعودش را به دور نهایی یورو2016 قطعی کرده بود در گروه G در خانه مونته نگرو به میدان رفت و در حالی که دو بار از حریفش عقب افتاده بود اما در نهایت با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست داد.


نتایج دیدارهای جمعه شب به شرح زیر است:


گروه C


* مقدونیه صفر - اوکراین ۲
* اسلواکی صفر - بلاروس یک
* اسپانیا ۴ - لوکزامبورگ صفر


گروه E


* انگلیس ۲ - استونی صفر
* اسلوونی یک - لیتوانی یک
* سوئیس ۷ - سن مارینو صفر


گروه G


* لیختن اشتاین صفر - سوئد ۲
* مولداوی یک - روسیه ۲
* مونته نگرو ۲ - اتریش ۳


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته