دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی:

خون پاک سردار همدانی موجب شتاب در مبارزه بی‌امان با داعش می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و آزاده و جانباز دفاع مقدس تاکید کرد: خون پاک سردار همدانی موجب شتاب در مبارزه بی‌امان با داعش خواهد شد.
کد خبر : 42911

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علی‌رضا حسنی، شهادت فرمانده شجاع سپاه اسلام سردار حسین همدانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: این فرمانده نخبه و دلاور که دارای مسئولیت های متعدد بود و دو بار مفتخر به دریافت نشان فتح از دست رهبر عظیم الشان انقلاب و فرمانده معظم کل قوا شده بود به راستی مالک اشتر زمان بود.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار سرافراز گفت: هر چند فقدان این فرمانده شجاع متعهد و نخبه ضایعه‌ای بزرگ است اما بدون شک خون پاک این مبارز نستوه و خستگی‌ناپذیر، مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری داعش را سرعت خواهد بخشید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با توجه به سوابق درخشان نبوغ در فرماندهی و اقتدار و استحکام در مسیر مقاومت همدانی گفت: این شهید عزیز که از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س) بود، نقش بی‌بدیل و بسیار موثری در حراست از حریم حرم آن حضرت و کمک رسانی به جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی علیه سوریه داشت که به آرزوی دیرینه‌اش که پیوستن به هم رزمان شهیدش بود، پیوست و این نشان از آن دارد که کاروان شهادت همچنان زنده و پویا است و هرچند صباحی یکی از گل‌های معطر بوستان ولایت را با خود همراه می‌سازد و خوش به حال آنان که با سعادت زندگی کردند و با سعادت مردند و وای به حال ما که از این کاروان سعادتمند جا مانده‌ایم.


این آزاده و جانباز دفاع مقدس با توجه به رادمردانی که در پیروی از مولایشان حضرت علی(ع) از جانشان در راه خدا می‌گذرند، گفت: بنیانگذار انقلاب ما حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمایند: زندگی واقعی جهاد در راه عقیده و شهادت در راه خداست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی استقبال از شهادت را اوج فداکاری و از جان گذشتگی دانست و افزود: قداست شهید و جایگاه رفیع شهادت در اسلام در آیات و احادیث بسیار مورد تاکید واقع شده است، امیدوارم جامعه ما و دانشگاه‌ها و مراکز تعلیم و تربیت ما به سمت و سویی برود که مرضی شهیدان عزیز که به‌حق راست قامتان جاودانه تاریخند، باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته