دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1398 - 11:41

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از واحد بیضا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا ازجمله پروژه سوله ورزشی و مدرسه سما بازدید کرد.
کد خبر : 429041
IMG_0413.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و حسن سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه صبح امروز از پروژه سوله ورزشی و مدرسه سما و دیگر قسمت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا بازدید کردند.
 
در این بازدید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس علاوه‌ بر گفتگو با اعضای هیئت رئیسه واحد بیضا بر تلاش در راستای اخذ رشته‌های کاربردی و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت و امکانات برای درآمدزایی تأکید و راه‌اندازی و توسعه مدرسه سما در این واحد دانشگاهی را بسیار بااهمیت و ارزشمند توصیف کرد.


محمدکاظم کاوه‌پیشقدم افزود: «عبور مسیر آزادراه شیراز - اصفهان از نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا باید فرصت مناسبی تلقی و با کار دقیق کارشناسی و برنامه‌ریزی و ایده‌های مناسب به درآمدزایی پایدار در این واحد دانشگاهی دست پیدا کرد.»


به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و هیئت همراه پس از ورود به واحد بیضا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته