دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1398 - 18:33

سمینار «توسعۀ ژئو پارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» برگزار می‌شود

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری و به‌همت گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی، سمینار «توسعه ژئو پارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» برگزار می‌شود.
کد خبر : 429027
سس1ش.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از میراث فرهنگی استان تهران، محمود ضیائی در خصوص برگزاری سمینار «توسعه ژئو پارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» گفت: پیرو تفاهم‌نامۀ همکاری‌های مشترک علمی-آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، در مرحله اول کارگاه آموزشی با عنوان «چالش‌های مدیریت ژئوپارک‌ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» با همکاری دانشگاه گیسن، دانشگاه علامه‌ طباطبائی و دانشگاه مازندران اردیبهشت ماه امسال در آلمان برگزار شد.


این عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه افزود: در این چارچوب، دانشجویانی از مقاطع تحصیلات تکمیلی به سرپرستی استادانی از دانشگاه‌های علامه‌ طباطبائی، تهران، شهید بهشتی، مازندران و خوارزمی فرصت آن را پیدا کردند تا در اجرای این کارگاه آموزشی مشارکت داشته باشند.


دبیر سمینار «توسعه ژئو پارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» ادامه داد: در راستای اجرایی کردن مرحلۀ دوم این تفاهم‌نامه، پروفسور آندریاس دیتمن به همراه تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه، سفری علمی-تحقیقاتی به ایران خواهند داشت.


ضیائی خاطرنشان کرد: گام دوم این پروژۀ مشترک در قالب سمیناری علمی، کارگاه آموزشی و هم‌چنین سفر علمی به ژئوپارک‌ جهانی قشم، برنامه ریزی شده است.


وی ادامه داد: سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» روز یکشنبه ۱۴ مهرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته