دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اوج‌گیری مدعیان قهرمانی در شب حسرت پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در شبی که تیم‌های مدعی قهرمانی برنده شدند، بازنده از زمین بیرون آمد.
کد خبر : 428983
1570216842ezbnhqci0h.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته ششم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و این رقابت‌ها 17 روز به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین تعطیل شد.


در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان صدرنشین موفق شد در دربی اصفهان برابر ذوب‌آهن به برتری 2 بر صفر دست پیدا کند تا امیر قلعه‌نویی پس از خواباندن مچ گابریل کالدرون در ورزشگاه آزادی، مچ منصوریان را هم در نقش جهان بخواباند و تیمش با 14 امتیاز در صدر جدول باقی بماند.


تراکتور در خانه مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا هم امتیاز با سپاهان صدرنشین و به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار بگیرد.


مهم‌ترین دیدار هفته را شهر خودرو و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کردند و شاگردان یحیی گل‌محمدی در آخرین لحظات مسابقه دروازه سرخ‌پوشان را باز کردند تا با کسب پیروزی یک بر صفر 13 امتیازی شوند و جایگاه سوم جدول را از دست ندهند.


صنعت نفت آبادان با شکست یک بر صفر سایپا، نتایج خوبش را ادامه داد و با رسیدن به امتیاز 11 در رده چهارم ایستاد. نساجی مازندران که روند نسبتاً خوبی را با رضا مهاجری پشت سر گذاشته، نتوانست در خانه برابر ماشین سازی به برتری دست پیدا کند و با کسب تساوی بدون گل، 9 امتیازی شد تا در رتبه پنجم قرار بگیرد.


فولاد نیز در خانه تیم نگون بخت شاهین بوشهر یک بر صفر برنده از زمین بیرون آمد تا شاگردان جواد نکونام 9 امتیازی شوند و به دلیل داشتن تفاضل کمتر از نساجی در جایگاه ششم ایستادند. نفت مسجدسلیمان که هنوز رنگ شکست را ندیده است، در خانه پیکان به برتری 3 بر 2 رسید تا با کسب اولین پیروزی این فصل به رده هشتم جدول صعود کند.


استقلال طلسم پیروزی را در این فصل لیگ برتر شکست و شاگردان آندره‌آ استراماچونی موفق شدند برابر گل گهر سیرجان به پیروزی 2 بر یک برسند تا کمی از انتهای جدول فاصله بگیرند و یازدهم شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته